شرکت هواپیمایی آسمان در مورد خبر برخورد فوکر 100 این شرکت با ماشین آلات فرودگاه مهرآباد توضیحاتی ارسال کرده است.
به گزارش بولتن نیوز، از آن جا که در چهارماه گذشته تاکنون دو مدیرعامل تغییر کرده است، به نظر می رسد که مهمترین معضل هواپیمایی آسمان، بی ثباتی مدیریت در سال های اخیر و کم توجهی به مسائل حرفه ای، مدیریتی و فنی است.
به گزارش فارس، روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان در مورد خبر برخورد فوکر 100 این شرکت هواپیمائی با ماشین آلات فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: پرواز 3772 شرکت هواپیمائی آسمان به مقصد شیراز که قرار بود طبق برنامه درساعت 13 بعدازظهر روز سه شنبه مورخ 15/5/92 انجام شود، پس از طی مسافت کوتاهی در هنگام خزش و قبل از خروج از رمپ آسمان نوک بال سمت چپ هواپیما (wing Tip) با دستگاه ایرکاندیشن مستقر در کنار هواپیما برخورد میکند و بلافاصله هواپیما متوقف و طبق بررسی توسط کارشناسان ایمنی زمینی آسمان مشخص میگردد ( wing Tip) مختصر صدمه ای دیده و از آنجا که این قطعه قابلیت جابجائی) Assembly) را دارد بلافاصله و در کمترین زمان ممکن قطعه قابل خدمت بر روی هواپیما نصب و جایگزین قطعه معیوب شده و طبق تائید بازرسانان هواپیمائی کشوری هواپیما آماده پرواز میگردد.
در جریان وقوع اتفاقات مشابه هرچند حادثه بسیار کم اهمیت باشد، لیکن بدلیل رعایت استانداردهای لازم ایمنی ، ضرورت دارد تائیدیه های لازم از سوی مراجع ذیربط اخذ و متعاقبا" اجازه پرواز صادر شود که البته این مهم در حداقل زمان ممکن (30/2 ساعت ) برای هواپیمای مذکور در همان مسیر تعیین شده قبلی اجازه پرواز صادر گردید.
به گزارش بولتن نیوز، از آن جا که در چهارماه گذشته تاکنون دو مدیرعامل تغییر کرده است، به نظر می رسد که مهمترین معضل هواپیمایی آسمان، بی ثباتی مدیریت در سال های اخیر و کم توجهی به مسائل حرفه ای، مدیریتی و فنی است.
به گزارش فارس، روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان در مورد خبر برخورد فوکر 100 این شرکت هواپیمائی با ماشین آلات فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: پرواز 3772 شرکت هواپیمائی آسمان به مقصد شیراز که قرار بود طبق برنامه درساعت 13 بعدازظهر روز سه شنبه مورخ 15/5/92 انجام شود، پس از طی مسافت کوتاهی در هنگام خزش و قبل از خروج از رمپ آسمان نوک بال سمت چپ هواپیما (wing Tip) با دستگاه ایرکاندیشن مستقر در کنار هواپیما برخورد میکند و بلافاصله هواپیما متوقف و طبق بررسی توسط کارشناسان ایمنی زمینی آسمان مشخص میگردد ( wing Tip) مختصر صدمه ای دیده و از آنجا که این قطعه قابلیت جابجائی) Assembly) را دارد بلافاصله و در کمترین زمان ممکن قطعه قابل خدمت بر روی هواپیما نصب و جایگزین قطعه معیوب شده و طبق تائید بازرسانان هواپیمائی کشوری هواپیما آماده پرواز میگردد.
در جریان وقوع اتفاقات مشابه هرچند حادثه بسیار کم اهمیت باشد، لیکن بدلیل رعایت استانداردهای لازم ایمنی ، ضرورت دارد تائیدیه های لازم از سوی مراجع ذیربط اخذ و متعاقبا" اجازه پرواز صادر شود که البته این مهم در حداقل زمان ممکن (30/2 ساعت ) برای هواپیمای مذکور در همان مسیر تعیین شده قبلی اجازه پرواز صادر گردید.