۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه







بازداشتهای سیاسی فرزندان لر در خرم آباد


ما در اینجا اسیر دیکتاتوریم .


چشم امیدمان به مقاومت وشماآزادیخواهان است.


اخبار دستگیری مبارزان لر را پخش کنید


جهان مترقی وسایر ایرانیان آگاه باید بدانند


چرا ما می جنگیم?


پیشاپیش با درودهای انقلابی به شما


مقاومت رهایی بخش مردم لرستان


1- سیامک بیرانوند فعال سیاسی خرم آباد، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی علوم تحقیقات و از فعالان مبارز جنبش اخیر به همراه جهانگیر جدیدی دبیر دبیرستانهای خرم آباد از مبارزان دیگر دیار ستمدیده لرستان بازداشت شده اند.


2- فرهاد شرفی، از فعالان مدنی و پژوهشگر لرستانی است، روز چهارشنبه 11 آذر در پی مراجعه نیروهای امنیتی به محل کارش بازداشت شد. شرفی دانشجوی کارشناسی ارشد معماری دانشگاه تربیت مدرس تهران است که در زمینه حقوق زنان فعالیت دارد و تاکنون مقالات پژوهشی متعددی از وی در حوزه زنان منتشر شده است.


3- عباس دالوند، روزنامه نگار مبارز لرستانی و مدیر مسوول هفته نامه توقیف شده «لرستان» نیز در تاریخ 14آذرماه بازداشت و به زندان “پارسیلون” خرم آباد منتقل شد. بر اساس خبرهای رسیده پس از بازداشت این روزنامه نگار وی زیر فشار شدید قرار گرفته بود. گفتنی است که دالوند در سال78 نیز به مدت دو ماه در زندان پارسیلون خرم آباد زندانی بود. در جریان این بازداشت، نشریه لرستان توقیف و او نیز به پنج سال محرومیت از فعالیت های اجتماعی و مطبوعاتی محکوم شده بود. از وضعیت دالوند نیز هیچ خبری منتشر نشده است.


4- سیامک نادعلی، دبیر سابق انجمن اسلامی لرستان، کاوه آزادی و مسعود نصیری نیز در آستانه 22بهمن بازداشت شدند که نادعلی همچنان دربازداشت به سر می برد.


ماموران بلافاصله پس از بازداشت نادعلی، منزل پدری و خانه یکی از دوستان نزدیک وی را مورد بازرسی قرار دادند. این دانشجوی محروم از تحصیل نیز پیش از بازداشت ضمن دریافت اخطار از سوی اطلاعات سپاه مورد بازجویی قرار گرفته بود. پیگیری های خانواده نادعلی تا کنون بی نتیجه بوده و خبری از وضعیت این فعال سیاسی در دست نیست.