۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

جدید ترین شعار نویسی جوانان کرمانشاه : خامنه ای ملعون گمشو از این مرز و بوم

به تازگی در برخی خیابانها ومعابر عمومی کرمانشاه شعارهایی علیه ولی فقیه جنایتکار نظام نوشته شده که توجه هر عابری رابه خود جلب میکند , یکی ازشعازها که زینت بخش یکی از دیوارها شده است به قرارزیراست :
خامنه ای ملعون گمشو از این مرز و بوم

امروز ثابت شد كه ما بيشماريم

 تمام قواي بسيجيان كشور را امروز ديديم. براي رهبرشان سنگ تمام گذاشتند. تمام بسيج همين صدهزار نفر بودند كه از سراسر ايران در بيابانهاي قم جمع شده بودند. كاش رهبر و هماهنگ كننده كاريزما داشتيم تا ما75000000نفر در روز عاشورا طومار اين 100000نفر را ميپيچيديم. كاش آقايان موسوي و كروبي عظمت آن چهارمليون نفر در تهران و مليونها مخالف در شهرستانهارا باور داشتند تا امروز اين صدهزار مگس قدرت نمايي نميكردند. باور كنيد تمام بسيج در ايران همين 100000نفر بودند. نه از مليون خبري هست نه از حماسه مليوني. امروز ثابت شد كه ما بيشماريم.

بازداشت فعال دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان

سیاوش حاتم، فعال دانشجویی و دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی همدان روز سه شنبه این هفته توسط مامورین وزارت اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

سیاوش حاتم دبیرسابق انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا همدان است که پیش از این و در پی اعتراضات انتخاباتی سال گذشته بازداشت و پس از مدتی با قید ضمانت آزاد شده بود. این فعال دانشجویی به درخواست نیروهای امنیتی و توسط مسئولین دانشگاه بوعلی از دانشگاه محل تحصیل خود اجبارا به دانشگاه شهید بهشتی تهران منتقل شده بود.

بنابه گفته نزدیکان این فعال دانشجویی، وی در حالی که در جلسه رسمی امتحان در دانشگاه شهیدبهشتی حضور داشته توسط مامورین وزارت اطلاعات بازداشت و به خارج از دانشگاه منتقل شده است. سپس مامورین وزارت اطلاعات  وی را به منزل شخصی اش برده و پس ازتفتیش منزل و ضبط کامپیوتر و وسائل شخصی اش، او را به مکان نامعلومی منتقل کرده اند. مامورین اطلاعاتی در پاسخ به اعضا خانواده سیاوش حاتم، علت بازداشت وی را تنها "پرسیدن چند سوال" عنوان کرده اند.

لازم به ذکر است که در هفته های پیش نیز 4 عضو منتخب شورای مرکزی دفترتحکیم وحدت یعنی علی قلیزاده، علیرضا کیانی، محسن برزگر و محمد حیدرزاده بازداشت شده بودند. گمانه زنی می شود این بازداشت ها در آستانه 16 آذر و با هدف ایجاد رعب در میان فعالین دانشجویی صورت می گیرد.

مدرسین حوزه های قم و نجف: خامنه ‌ای باید عزل شود


  تلویزیون العربیه در گزارشی اعلام کرد، مدرسین دو حوزه علمیه قم و نجف از مجلس خبرگان خواستند که خامنه ‌ای را برکنار کند.

بنابراین گزارش، مدرسین دو حوزه  قم و نجف اعلام کردند که جمهوری اسلامی سخت ‌ترین مراحل خود را از بدو تاسیسش طی می ‌کند و مردم اعتماد خود را نسبت به نهادهای دولتی به‌ طور کامل از دست داده ‌اند و بخش زیادی از برگزیدگان نسل اول انقلاب و فرزندانشان یا کشته و یا به زندان انداخته شده ‌اند.

تهران همچنان در وضعیت هشدار

 مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت آلودگی هوای تهران همچنان در حالت هشدار قرار دارد و میزان آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون بیش از حد مجاز است.

یوسف رشیدی ادامه داد: اطلاعات جمع آوری شده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا نشان می دهد امروز 5 شنبه شاخص کیفیت هوا 150 PSI است و همچنان در وضعت هشدار قرار داریم.

وی اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه پایداری جوی روند آلودگی هوا ادامه دارد و ممکن است در هفته آینده نیز همچنان در وضعیت هشدار آلودگی بمانیم.

منواکسید کربن، دی اکسید نیتروژن، دی اکسید گوگرد، ازن و ذرات معلق پنج آلاینده مهم هوای تهران هستند. وضعیت پاک، سالم، ناسالم، بسیار ناسالم، هشدار، اضطرار و بحران از شاخص‌های اندازه‌گیری هوا هستند و با این شاخص‌ها هوای تهران اندازه‌گیری می‌شود.

هنگامی که شاخص کیفیت هوا بین ‪ ۱۰۰‬تا ‪ PSI ۲۵۰‬(شاخص استاندارد آلودگی هوا) قرار گیرد اعلام وضعیت هشدار، بین ‪ ۲۵۰‬ تا ‪ ۳۵۰‬اعلام وضعیت اضطرار و بیش از ‪PSI ۳۵۰‬ اعلام وضعیت بحران است.

زمانی که شاخص کیفیت هوای تهران در وضعیت هشدار قرار می‌گیرد سازمان‌های ذیربط موظف هستند تا از طریق رسانه‌ها با استفاده از روش‌های مختلف اطلاع رسانی مردم را از وضعیت هوا با خبر کنند. آنها همچنین باید اقداماتی را که موجب کاهش آلودگی هوا می‌شود در تهران اعمال کنند.

هرگاه شاخص کیفیت هوای تهران از وضعیت هشدار به اضطرار برسد، سازمان‌های ذیربط نیز ملزم می‌شوند تا طبق قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا، نسبت به رفع آلودگی هوا به صورت مکانی و زمانی با اعمال شرایط خاص و محدودیتهای تردد اقدام کنند.

شیخ علی گدا و هزار و یک دزد تهران (ارژنگ داودی)


علی بابا و چهل دزد بغداد یا شیخ علی گدا و هزار و یک دزد تهران(ارژنگ داودی)
گزارشی از غارت و چپاول اموال مردم و زندانیان سیاسی که در رژیم ولی فقیه صورت می گیرد توسط زندانی سیاسی ارژنگ داودی نوشته شده است و برای انتشار در اختیار فعالین حقوق بشر و دمکراسی قرار داده شده است که به قرار زیر می باشد:
من از روییدن خار سر دیوار دانستم که ناکس کس نمی گردد از این بالا نشستن ها
هم میهنان گرامی همگان می دانند که اگر کسی روی سفرۀ پدرش بزرگ باشد به اموال ناچیز دیگران چشم طمع نمی دوزد بویژه اگر به خان یغمای حکومت در کشور زرخیز ولی استبداد زده ایران رسیده باشد.
ظاهرا بیت شیخ علی خامنه ای و خیل آدمخواران امنیتی اطلاعاتیش بعد از غارت خزانه کشور،صندوق بازنشستگان کشوری ،سازمان تامین اجتماعی ،بانکها ،خودروسازان و . در این اواخر چنان به پیسی و ورشکستگی افتاده اند که به صغیر و کبیر رحم نمی کنند تا بدانجا که چون نمی توانند طمع پایان ناپذیر ....اوباش خود را فرونشاند حتی دست مخبرین و سایر لاشخواران را هم باز گزارده اند تا به غارت همۀ ایرانیان حتی زندانیان سیاسی نیز بپردازند.
در این راه به تنها خانۀ من که حاصل 50 سال دست رنج صادقانه و شریفانه اینجانب است نیز رحم نکرده و مضافا به منظور اختلاف افکنی در میان اعضای خانواده و هر چه بالاتر بردن هزینۀ مبارزه بر علیه رژیم ولایت فقیه حتی اعضای خانواده پدریم را که اصولا اهل مبارزه سیاسی یا فعالیتهای بو دار اجتماعی نیستند را هم غارت نموده اند .
آزادیخواهان ایرانی افتخار می کنم که نه در زمان شاه مترود از رانتهای مرسوم  آن زمان استفاده کردم و نه در زمان شیخ منفور از هیچگونه راندهایی اقتصادی آموزشی و صنفی و... استفاده کرده ام .
افتخار می کنم که از جملۀ مبارزان قدیمی هستم و در پیروزی انقلاب 57 ایرانیان نیز در حد یک جوان دانشجو سهم ناچیزی داشتم .
افتخار می کنم که از همان آغاز شکل گیری رژیم ولایت فقیه آن را نپذیرفته و در زمرۀ معدود افرادی هستم که از روز اول با آن به مخالفت و مبارزه برخواستم .
افتخار می کنم که به عنوان یک زندانی سیاسی چنان استوار در برابر این رژیم چپاولگر ایستادگی کردم که عمال آن خود را در حد یک راه زن و در حد یک گردنه گیر تنزل دادن و با غارت اموال ناچیز و تصاحب خانه ای که 26 سال محل سکونت و کارم بوده عمق خواری و حقارت خود و کارگزارانش را نشان داده و به این هم بسنده نکرده و از سر عناد و کینه توزی به غارت خانواده پدری هم پرداخته اند.
هم میهنان گرامی تحت حاکمیت شیخ علی گدا و آدم خواران امنیتی اطلاعاتی اش که مساجد دراویش خراب می شود به مسلمانان سنی اجازه ساخت مسجد در تهران داده نمی شود یهودیان مورد آزار و ایضا و اذیت قرار می گیرند خانه بهائیان روی سرشان خراب می شود به رزتشتیان مسیحیان و سایر اقلیتهای دینی بی حرمتی می شود اقوام مختلف ایرانی سرکوب می شوند. به جان و مال و  ارض مردم در سراسر کشور تعرض می شود و به خروج اجباری از کشور وادار می شوند. فعالان اجتماعی تحت تعقیب قرار می گیرند و مخالفان سیاسی نیز یا به قتل می رسند و یا به رنج حبس و شکنجه و تبعید گرفتار می شوند و خانواده هایشان غارت می شود.
با این همه آیا نمی توان ادعا کرد آنچه را خواهر و شوهر خواهر (شیخ علی تهرانی)شیخ علی خامنه ای در رادیو بغداد می گفتند تنها بخش ناچیزی از ستم پیشگی و اوباش منشی او و مزدورانش بود و تنها حرفی از آن هزاران که اندر عبارت آمده است.
آزادیخواهان جهان غارت شدن اموال پدریم و بالا کشیدن خانه ای که 26 سال محل کار و سکونتمان بوده خم به ابروی ما نمی آورد زیرا قتل ،ترور ،شکنجه،زندان ،تبعید و دربدری مخالفان و مبارزان سیاسی ایران در 30 سال اخیر را بخشی هزینه های جنبش آزادیخواهی ایرانیان می دانم و سر جمع آن با مقایسه با هزینه های جنبش 200 ساله چنان ناچیز است که همانند قطر اشکی در اقیانوس به چشم نمی آید و رژیم غارتگر شیخ علی خامنه ای مثل 30 سال گذشته کور خوانده که بتواند با غارت اموال و تصاحب خانه و کاشانۀ مبارزان اصیل سیاسی بتواند آنان را به سکوت وا دارد یا به زمین بزند
ایران هرگز نمی میمیرد
زندانی سیاسی ارژنگ داودی
3 آذر 1389

اعتراف صریح مشاور خامنه ای به صدور تروریسم


 مشاورعالی مقام معظم رهبری گفت، حزب ‌الله لبنان و حماس فلسطین از بسیجیان ایران الگو گرفته است.

سردار یحیی رحیم صفوی در همایش بسیجیان دانشگاه‌ها از راه‌اندازی بسیج جهان اسلام به عنوان یکی از محورهایی نام برد که در بازتاب و عمق بخشی خارجی انقلاب اسلامی موثر است و گفت، تفکر بسیجی به خیلی از کشورها صادر شده و خیلی‌ها در کشورهای اسلامی به دنبال راه‌اندازی بسیج جهان اسلام هستند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت، مکتب مقاومت از ایران به لبنان صادر شد و حزب‌الله لبنان را رقم زد و به فلسطین رفت و مقاومت حماس را ایجاد کرد. حزب‌الله لبنان از بسیجیان ایران الگو گرفت و مکتب مقاومت بسیجیان ایران به عراق و افغانستان و شاید خیلی کشورهای دیگر صادر شده باشد.

رحیم صفوی افزود، انقلابی‌گری در مقابل حکومت‌های وابسته به آمریکا که در خیلی از کشورها دیده می‌شوند، الگو گرفته از بسیج ایران است

وضعیت زنان در ایران فاجعه‌بار است

روز ۲۵ نوامبر (۴ آذر) از سوی سازمان ملل متحد به عنوان روز مقابله با خشونت علیه زنان تعیین شده است. بدین مناسبت چندین سازمان بین‌المللی جهانیان را به مقابله با فشارهای خشونت‌بار علیه زنان فرا خواندند.
 سازمان امداد Care در بیانیه‌ای توجه افکار عمومی را به فشارهای هولناکی توجه کرده است که در بوسنی - هرزگوین بر زنان وارد می‌آید. به گفته این نهاد مدنی، در قرن بیست و یکم و در مرکز اروپا فجایعی باورنکردنی روی می‌دهد: دلالان انسان، دختران جوان را از کشورهای همسایه مانند صربستان و کرواسی می‌ربایند و با خود به بوسنی می‌برند و آنها را در شرایطی وحشیانه به تن فروشی وادار می‌کنند.

 چندین سازمان بین‌المللی وضعیت زنان را در ایران «فاجعه‌بار» توصیف کرده‌اند. در ایران زنان تنها قربانی فشارهای غیرقانونی نیستند. واقعیت تلخ این است که قوانین جمهوری اسلامی، که بر پایه شریعت استوار است، تبعیض بر زنان را توجیه می‌کند و مقامات این حکومت به برابری حقوقی زنان با مردان اعتقاد ندارند. در ایران نه تنها زنان به خاطر جرم‌های "ناموسی" به مجازات‌های شدید مانند مرگ محکوم می‌شوند، بلکه این امر با شیوه‌هایی بیرحمانه مانند سنگسار اعمال می‌شود.

 زنان، همچنان قربانی تجاوز

 در برخی از مناطق مانند برمه یا دارفور (جنوب سودان) نظامیان تجاوز به زنان را به سادگی به عنوان یک حربه جنگی به کار می‌برند. دختران و زنان جوان در برابر این تعرض وحشیانه و غیرانسانی هیچ افزاری برای دفاع از خود ندارند. جامعه جهانی باید شدیدترین مجازات‌ها را برای این عمل شنیع در نظر بگیرد.
 در دارفور تجاوز جنسی، شیوه‌ای رایج برای تحقیر زنان قوم "مغلوب" است. در برمه نیز سربازان رژیم نظامی در سرکوب اقلیت‌های قومی از تجاوز جنسی به زنان استفاده می‌کنند.
 سازمان‌های مدافع حقوق زنان از مواردی هولناک در کنگو گزارش داده‌اند. در این کشور آفریقایی زنان در هر سن و سالی، از سه تا هفتاد سالگی در معرض تجاوز جنسی قرار دارند. در کنگو سازمان‌های امداد بین‌المللی به بیش از ۴۹ هزار نفر از زنان و دختران خدمات پرستاری و درمانی عرضه کرده‌اند.

کروبی: این روزهای سخت ماندنی نیستند

 مهدی کروبی روز چهارشنبه به مناسبت عید غدیر با تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش تحول سبز، مهدی کروبی که از ابتدای بازداشت های غیرقانونی فرزندان سبز ملت ایران تا کنون دیدار با خانواده های آنان را به عنوان یک وظیفه انسانی و اخلاقی دنبال کرده و علاوه بر میزبانی این خانواده‌ها، با حضور در منازل آنان نیز به دلجویی از ایشان پرداخته است، پس از گذشت حدود یک سال و نیم از کودتای انتخاباتی در شب عید غدیر امسال نیز در منزل یکی از خانواده های زندانیان سیاسی با تعدادی دیگر از این خانواده ها دیدار کرد.

حاضرین در این جلسه پس از تبریک عید غدیر، گزارشی از وضعیت عزیزان خود دادند و از این که همه مناسبت های مذهبی و ملی می آیند و می روند و اعیاد می گذرند و سیاسیون و روزنامه نگاران و دانشجویان و زنان دربند هم چنان به بند ستم اسیرند، گله کردند و گفتند: همه بی عدالتی ها که تاکنون بر عزیزان ما و خانواده هایشان روا داشته شده، یک سو و این دوری و هجران طولانی بدون مرخصی، یک سو. این وضعیت برای ما و فرزندانمان طاقت فرساست، ولی ظاهرا دل سختی های مدعیان عدالت علوی ادامه دارد.

آقای کروبی نیز با ابراز تأسف از اقدامات غیرقانونی اعمال شده علیه زندانیان سیاسی و خانواده هایشان، پایداری و استقامت آنان را ستود و گفت: بی شک این روزهای سخت ماندنی نیستند و به زودی شاهد روزهای خوب به دور از ظلم و بی عدالتی خواهیم بود.

حکم اخراج برای فعال دانشجويی دانشگاه ارومیه

 سیامک امین از دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب و دانشجوی اقتصاد دانشگاه ارومیه پس از احضار به کمیته ی انضباطی دانشگاه، بر طبق حکمی از سوی کمیسیون موارد خاص از دانشگاه اخراج شد.

این فعال دانشجویی طیف چپ در تاریخ ۵ آبان ماه به کمیته انضباطی دانشگاه احضار گردیده و موارد اتهامی "پخش بیانیه های دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب در دانشگاه"، "درج اخبار دانشگاه در وبسایت خبرنامه آزادی برابری"، و "ایجاد اغتشاش در مراسم ۱۶ آذر سال ۸۷" به وی تفهیم شده و از او خواسته می شود تا دفاعیه خود را تنظیم کند. در ادامه در تاریخ ۲۴ آبان ماه، در حالیکه این دانشجو به کمیته انضباطی احضار شده بود، حکم اخراج قطعی وی از سوی کمیسیون موارد خاص و بدون ارائه هیچ توضیحی صادر گردید.

گفتنی است که از خرداد ماه سال جاری پرونده آموزشی سیامک امین به حال تعلیق درآمده بود و آموزش دانشگاه از ثبت نمرات وی امتناع می ورزید. و حکم اخیر در شرایطی صادر می شود که این دانشجو کلیه واحد های درسی خود را گذرانده و بلحاظ آموزشی فارغ التحصیل محسوب می شود.