۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

اطلاعيه ـ ممانعت از ورود مواد غذايي و قطع آب و برق اشرف وارد سومين هفته مي‌شود

ماجراي شنود مخفيانه در جنگ گرگها و سابقه گم شدن هزار ميليار تومان پول!

تحریم؛ اقتصاد رژیم فلج شده/سقوط باز هم بیشتر ریال

رادیو آلمان: به نظر کارشناسان تحریم‌های بین‌المللی اقتصاد ایران را فلج کرده اما نابود نکرده است. تا وقتی قیمت نفت بالا باشد جمهوری اسلامی همچنان می‌تواند در برابر فشارها مقاومت کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در تحلیلی تازه، اثرات تحریم‌های بین‌المللی را بر اقتصاد ایران ارزیابی کرده است. شواهد تازه‌ای گویای آن است که اقدامات تحریمی، اقتصاد ایران را به زانو در آورده است. دولت به میلیاردها دلاری دسترس ندارد که به صورت مبرم به آن محتاج است.

وزیر نفت رژیم: تشکیل کار گروه ضد تحریم

با دستور وزیر نفت، کارگروه ویژه مقابله با تحریم‌های نفتی با حضور چندین چهره با تجربه و صاحب نام صنعت نفت در حوزه‌های عملیاتی، حمل و نقل دریایی، تجارت و امور بین‌الملل نفت تشکیل می‌شود.

به گزارش مهر، یکی از برنامه‌های کوتاه مدت وزارت نفت در سالجاری احیای بازارهای سنتی و کشف بازارهای جدید برای صادرات نفت خام و افزایش تولید طلای سیاه کشور است.

بر این اساس با دستور بیژن زنگنه وزیر نفت یک کارگروه تخصصی برای مقابله با تحریم‌های نفتی در سطح وزارت نفت تشکیل شده که قرار است در این کارگروه تعدادی از مدیران قدیمی و با سابقه صنعت نفت درباره مشکلات و موانع پیش روی صادرات و فروش نفت ایران هم فکری داشته و تعریف راهکارهای جدید را در دستور کار قرار دهند.

سوریه؛ استقرار نیروی آمریکايی برای مداخله احتمالی

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد، پنتاگون در حال استقرار نیروی دریایی خود در نزدیکی سوریه به منظور انجام تدارکاتی برای اجرای تصمیم احتمالی رئیس‌جمهوری آمریکا برای حملات نظامی به سوریه است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری ‌آسوشیتدپرس، چاک هاگل، وزیر دفاع آمریکا از توصیف درباره هرگونه تحرکات خاص نیروهای ‌آمریکایی امتناع کرد و گفت: باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا خواسته است که پنتاگون گزینه‌های نظامی را برای سوریه در نظر بگیرد و برخی از این گزینه‌ها نیازمند استقرار نیروهای آمریکایی هستند.

لالایی - ویگن