۱۳۹۲ مرداد ۲۹, سه‌شنبه

تشديد جنگ گرگها: تلاش براي انتقال پرونده اتمي از شوراي امنيت رژيم به وزارت خارجه

قطع خدمات گوگل به پرس تي وي رژيم

يوتيوب بخشي از موتور جستجوگر گوگل كه مخصوص انتشار فيلمها و ويدئوهاست، صفحه شبكه انگليسي زبان رژيم آخوندي موسوم به ـ پرس.تي.وي را از كار انداخت.
به گزارش تلويزيون شبكه يك خبر رژيم (28مرداد) حميد رضا عمادي معاون اين شبكه گفت: مسئولان گوگل حساب كاربري پرس.تي.وي را مسدودكردند كه ما ديگر نتوانيم چيزجديدي در صفحه خود بگذاريم.

مردم مصر از بازداشت ولی فقیه خوشحال هستند

بیشتر احزاب و جریانهای مخالف با اخوان المسلمین مصر از بازداشت محمد بدیع رهبر این گروه ابراز خرسندی کرده‌اند.

به گزارش الجزیره، با وجود آنکه خبر بازداشت بدیع بامداد اعلام شد اما در پایگاه اینترنتی تویتر بازتاب گسترده ای داشت و شماری از فعالان سیاسی از بازداشت رهبر اخوان المسلمین ابراز خرسندی کردند و نوشتند بدیع در بسیاری از اقدامات تروریستی دست دارد. 

برخی نوشتند بازداشت بدیع به تصحیح مسیر انقلاب منجر می شود و نشان می دهد دولت موقت در مسیر درستی پیش می رود.

فیلم؛ تظاهرات اعتراضی مردم اراک

تظاهرات اعتراضي مردم اراك عليه قتل عام بي صدا -26 مرداد 92 / محل راهپيمايي : باغ ملي اراك - قابل ذكر اين كه اين تجمع به نام شنبه هاي اعتراضي نام گذاري شده و تا كنون 9 تجمع دراين رابطه برگزار گرديده است . براي تاثير گذاري لازم است كه هموطنان همراه شوند تا صداي حقانيت مردم اراك بالا بگيرد هرچند كه گوش شنوايي نباشد.

ویکی پدیا فیلتر شد

بخش فارسی سایت ویکیپدیا در ایران فیلتر و از دسترس مخاطبان اینترنت خارج شد.

به گزارش عصر ایران ، بخش فارسی ویکیپدیا (Wikipedia)  یک دانشنامهٔ اینترنتی چندزبانه با محتویات آزاد است که با همکاری افراد داوطلب نوشته می شود و هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند مقالات آن را ویرایش کند.

ویکیپدیا به عنوان یک دائره المعارف آنلاین، مکانی برای مراجعه و دریافت اطلاعات درباره همه زمینه ها توسط کاربران اینترنت است.

ایران‌ خودرو به حراج گذاشته شد

مدیران شرکت ایران‌خودرو در روزهای آغازین دولت یازدهم سهام 30 شرکت خودروساز،  قطعه‌ساز و بازرگانی زیرمجموعه این گروه بزرگ صنعتی را جهت فروش به مزایده گذاشته‌اند.

به گزارش پارسینه و به نقل از مشرق؛ طبق اطلاعیه ایران‌خودرو، سهام شرکت‌هایی چون ایران‌خودرو دیزل، ایران‌خودروی سمنان، مازندران، خراسان، فارس و تبریز و همینطور از مجموعه‌های قطعه‌سازی سهام شرکت‌هایی چون صنعتی نیرومحرکه، پاپکو، مهرکام پارس، فنرسازی خاور و ... و از مجموعه‌های تجاری سهام شرکت‌های تام ایران‌خودرو، توسعه صنایع خودرو و ... به مزایده گذاشته شده است.

تحریمها؛ شرکت آفریقای جنوبی ایران را ترک کرد

شرکت ساسول آفریقای جنوبی که یکی از بزرگترین شرکت‌های پتروشیمی جهان است، اعلام کرد که سهام ۵۰ درصدی‌اش در شرکت آریا ساسول پلیمر ایران را به یک طرف  ایرانی فروخته و دیگر هیچ سرمایه‌ای در ایران ندارد.

شرکت ساسول یکی بزرگترین تولیدکننده سوخت موتوری از زغال سنگ در جهان است.