۱۳۹۱ اسفند ۲۶, شنبه

پرتاب گوجه فرنگی گندیده علیه نماینده مجلس رژیم


صبح روز جمعه حسن کامران دستجردی نماینده مجلس و همسرش در یک نمایش مضحک و تبلیغاتی نیکوکاری! درباغ غدیر اصفهان ظاهر شده تا به ظاهر به کودکان بی سرپرست کمک کنند.

ممانعت از برپایی جشن نوروز در کنار مدرسه‌ی شین‌آباد

در روز های اخیر برخی از شخصیت‌های متنفذ و جوانان کُرد در روستاهای توابع شهرستان پیرانشهر به حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی احضار و از آنان تعهد کتبی اخذ گردیده تا از تجمعات گروهی و پایکوبی بمناسبت مراسم نوروز امسال اجتناب کنند.

احکام عوامل رژیم در پرونده آمیا لغو نمی‌شود

پلیس بین الملل اعلام کرد احکام بازداشت شماری از مقامات جمهوری اسلامی متهم در پرونده بمبگذاری آرژانتین را لغو نمی کند.

به گزارش سایت عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس بین الملل (اینترپل) در نامه ای رسمی اظهار داشت با وجود تمایل رژیم ایران برای همکاری در مسئله انفجار 1994 آمیا اما اینترپل احکام بازداشت صادر شده علیه اتباع ایرانی به اتهام دخالت در این انفجار را لغو نخواهد کرد.

خشم اسلامگرایان از کنفرانس زنان سازمان ملل


کنفرانس زنان سازمان ملل خشونت علیه زنان را محکوم کرد

به گزارش رادیو آلمان، کنفرانس زنان سازمان ملل متحد در نیویورک شامگاه جمعه در پایان کار خود بیانیه‌ای را تصویب کرد که در آن بر برابری حقوق زنان و مردان و نیز حمایت از زنان در سراسر جهان تاکید شده است.

تهدید رژیمهای یاغی؛ تقویت پدافند موشکی آمریکا


به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا برنامه هایی را برای تقویت پدافندهای موشکی این کشور در واکنش به تهدید هسته ای روزافزون رژیم کره شمالی اعلام کرد . 

رژیم کره شمالی ماه دسامبر گذشته یک موشک دوربرد آزمایش کرد و ماه فوریه نیز سومین آزمایش هسته ای خود را انجام داد.

بی خبری از سرنوشت فعال دانشجویی سابق کرد


خویندکار: بعد از سپری شدن ده روز از بازداشت یک فعال دانشجویی و مدنی کرد، از سرنوشت او هیچ اطلاعی در دست نیست.

بنا به گزارش رسیده به وب سایت خویندکار، از سرنوشت منوچهر پوردل، فعال سابق دانشجویی، نویسنده و مترجم کرد اطلاعی در دست نیست.

لغو تحریمها؛ علی اکبر صالحی دروغ می گوید


لیلا جدیدی

صالحی دروغ می گوید، اوضاع به نفع تخفیف بحران اتمی نیست

این تنها افرادی چون حسین نقوی ‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت، عوض حیدر پور، نماینده رژیم در مجلس، رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت امور خارجه و... نیستند که وعده های صالحی، وزیر خارجه، مبنی بر "لغو تحریمها بزودی" و "سال خوب پیش رو" را باور ندارند. اظهارات طرفهای مقابل نیز حاکی از آنند که اوضاع به نفع تخفیف بحران اتمی نیست. 

نیویورک تایمز: فضای خلیج فارس نظامی شده است


صدای آمریکا: مقامات پنتاگون اعلام کردند یک جت جنگنده ایران طی هفته جاری یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکا بر فراز خلیج فارس را تعقیب کرده اما پس از ارسال پیام رادیویی و هشدار هواپیماهای اسکورت آمریکا، جت جنگنده ایرانی از تعقیب این هواپیمای بدون سرنشین دست برداشت.