۱۳۹۲ مرداد ۱۳, یکشنبه

جلسه استماع در كنگره آمريكا: بررسي پيوند رژيمهاي ايران و سوريه و تأثيرات آن در منطقه

جلسه بين المللي در پاريس به مناسبت ماه رمضان

جزئیات پیام دیکتاتور خونریز سوریه به روحانی

حجت الاسلام حسن روحانی امروز در دیدار با نخست وزیر سوریه نامه بشار اسد را تحویل گرفت.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، "حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران امروز با "وائل الحلقی" نخست وزیر سوریه که در صدر هیئتی وارد تهران شده است دیدار کرد.

در این دیدار نامه "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه به حجت الاسلام روحانی تحویل داده شد.

دستگیری یکی از روحانیون اهل سنت در بلوچستان

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» طی چند هفته گذشته سرکوب اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شدت یافته است .

مامورین وزارت اطلاعات چند هفته پیش به روستای شنویک از توابع شهر زاهدان یورش بردند و مولوی ابراهیم عالی زهی ۴۵ ساله را دستگیر وبه نقطه نامعلومی منتقل کردند.

استقرار نیروهای امنیتی در نقاط مختلف تهران

خبرنگار ما از تهران: از صبح امروز نیروهای امنیتی و یگان ویژه پلیس در برخی نقاط تهران از جمله میدان فردوسی، هفت تیر، انقلاب و نارمک مستقر شدند. همچنین موتورسوارانی نیز به صورت گشتی در خیابان ها تردد می کنند که به نظر می رسد تمهیداتی باشد که یک روز پس از آغاز رسمی ریاست جمهوری حسن روحانی و نقل مکان محمود احمدی نژاد به محل زندگی خود در شرق تهران در منطقه نارمک باشد.

ربوده شدن یک شهروند ایرانی انگلیسی توسط رژیم

یکی از مقامات دولت انگلستان اعلام کرد این کشور اتهامات درباره ربوده شدن یک شهروند ایرانی-انگلیسی توسط "عناصر رژیم ایران" را در دوبی بسیار جدی قلمداد می‌کند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، عباس یزدی، در 25 ژوئن جزو افراد مفقود قلمداد شده و پس از آن همسر وی ادعاهایی مطرح کرد مبنی بر اینکه احتمالا نیروهای اطلاعاتی رژیم ایران در ربودن او نقش داشته‌اند. 

دستگیری جوان نوشهری به جرم توهین به نظام جنایتکار خامنه ای درشبکه اینترنتی

جوان 30 ساله نوشهری اهل یکی از مناطق کجور به دلیل توهین به نظام جنایتکار خامنه اي و عوامل سیاسی دولت و انتشار آن در اینترنت به ویژه در صفحه اجتماعی فیسبوک توسط بسيجيان سایبری سپاه کربلا مازندران واحد شهرستان نوشهر بازداشت شد.