۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

یک دیپلمات دیگر جمهوری اسلامی پناهنده شد

خبر فوری :جدا شدن یک دیپلمات دیگر ازرژیم
بنا به گزارش دریافتی:جناب آقای حسین علیزاده رایزن سوم سفارت جمهوری
اسلامی ایران در فنلاد امروز اعلام نمود در اعتراض به جنایات رژیم اسلامی

و به منظور مبارزه در کنار هموطنان علیه جنایتکاران حاکم در ایران برای
اعاده آزادی و دموکراسی و رعایت همه جنبه های حقوق بشردر کشور و حفظ
منافع ملی و احترام به صلح و ارامش در روابط بین الملل محل کار خود در
سفارت را ترک و باتفاق و به کمپین سفارت سبز پیوست.


وی اعلام کرد: برای تداوم اهداف انسانی و بشردوستانه اش در مبارزه با
رژیم اهریمنی در ایران به کمپین سفارت سبز پیوسته واز امروز سفیر سبز

ملت ایران بوده ومنبعد در کنار سایرهمکاران کمپین سفارت سبز به مبارزه بی
امان خود علیه رژیم ولایت فقیه تا رهایی ایران و ایرانی

از سیاهی و تباهی و جهل و جنون ادامه خواهد داد


لازم به ذکر است برای اطمینان از صحت این خبر با منزل آقای محمد رضا
حیدری تماس گرفتیم و ایشان این خبر را تائید کردند و به پارس دیلی نیوز
گفتند که به زودی خبر های بیشتری در این مورد ارسال خواهند کرد.

احداث سومین دیوار بتونی در اطراف ساختمان مرکزی وزارت اطلاعات



بنا به گزارش منابع خبری موثق، وزارت اطلاعات اقدام به کشیدن دیوار بتونی با نمای آجری به ارتفاع پنج متر و به طول حدود سه کیلومتر دور تا دور خود می نماید.

بر اساس این گزارش، ساختمان وزارت اطلاعات واقع در خیابان پاسداران، در حال حاضر دارای دو حلقه کامل بتونی با ارتفاع دیوارهای بلند می باشد که پس از حوادث و اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری بوجود آمد.

همچنین آمده است که مسئولین آن وزارتخانه به دلیل نگرانی از احتمال حمله مردم، دیوار بلندی را طراحی و اجرا نموده اند، به طوری که دیوار قبلی و تمام درختان اطراف آن و فضای سبز اطراف آن که از اتوبان همت، کاملا قابل مشاهده بود، پشت این دیوار بلند قرار می گیرد.
این دیوار نه تنها درختان و فضای سبز را از منظر عمومی پنهان می کند بلکه به جداول اتوبان همت متصل شده و به شکل غیر استاندارد اجرا می شود، به طوری که حریم اتوبان به هیچ وجه رعایت نشده و هر لحظه امکان تصادف، حادثه و برخورد خودرو با این دیواره های بلند بتونی و مستحکم وجود دارد.

گفتنی است اتوبانها و بزرگراههای داخل و خارج از شهرها، دارای حریم هایی هستند که رعایت آنها از نظر ایمنی شهروندان (جهت جلوگیری از تصادف و برخورد) بسیار ضروری می باشد؛ اما احداث این دیوار ضمن از بین بردن منظر عمومی شهر، غیر استاندارد و غیر قانونی بوده و بدون هیچ ممانعتی از طرف شهرداری، همچون یک دژ در حال اجرا می باشد .


اقدام وزارت اطلاعات در احداث سه دیوار محکم و بلند به دور خود، در شرایطی است که دوربین های متعدد با نورافکن های بسیار زیاد، سیم خاردار و موانع متعدد فیزیکی و نگهبانهای مسلح دورتادور آنها و کنترل های داخلیوزارت خانه که دیوار به دیوار و ساختمان به ساختمان و محوطه به محوطه توسط کارتهای مغناطیسی ورود و خروج و دوربین های چهره نگار کنترل می شود، نشانگر ترس و وحشت مسئولین امنیتی از حمله و هجوم مردم به این مراکز در زمان تشنج و درگیری های احتمالی می باشد.


لازم به ذکر است ساختن این دژ بلند بدون هیچ مجوزی از شهرداری و هیچ گونه ممانعتی از شهرداری بوده است.

اعتراض استاد اخراجى دانشگاه در جريان مراسم عيد فطر

بنابه گزارشهاى دريافتى در جريان مراسم عيد فطر در شهر کرد، يک استاد اخراجى دانشگاه از جاى خود بلند شده و به اخراج خود اعتراض کرده است.
بنابه اين گزارش عدهيى از مردم با دست زدن از وى حمايت کردند، ولى بلافاصله ماموران امنيتى اين فرد را دستگير کرده و با خود بردند.

نظرسنجی بی بی سی: چقدر حاكميت را قبول داريد؟

سایت حکومتی جهان نیوز: به گزارش آتي نيوز، بي بي سي فارسي اخيرا اقدام به نظرسنجي از شهروندان آباداني در خصوص ميزان رضايت از دولت کرده است.

برخي شهروندان آباداني مي‌گويند اخيرا تماس‌هايي با آنها گرفته شده و پس از معرفي به عنوان كاركنان شبكه بي بي سي فارسي، سئوالاتي را مطرح مي‌كنند.

شبکه بي بي سي فارسي در تماس با منازل آنان ميزان رضايتمنديشان از دولت و حاكميت را جويا شدند.

اين شبکه با طرح سئوالاتي چون " آيا از عملکرد دولت فعلي راضي هستيد؟ و چقدر حاكميت را قبول داريد؟" سعي دارند افکار عمومي مردم را نسبت به نظام و انقلاب ارزيابي کنند.

خودسوزی دو دختر در یک روز در استان ایلام


در اوایل هفته ی جاری سه دختر در یک روز، در استان ایلام دست به خودکشی زدند که دو تن از آن ها از طریق ریختن نفت به روی بدنشان و خودسوزی قصد پایان بخشیدن به زندگی خود را داشتند.

به گزارش آخرین نیوز، در پی این حادثه ۳ دختر ۱۷ و ۱۸ ساله اقدام به خودکشی کردند که یک نفر جان خود را از دست داده و دونفر در شرایط وخیم به سر می برند.

دو دختر ۱۷ و ۱۸ ساله ایوانی و ایلامی با ریختن نفت بر روی خودشان و دختر۱۷ ساله دره شهری هم با خوردن پودر حشره کش اقدام به خودکشی کردند که اقدام بـه خودکشی کرد کـه دختر مصدوم ایوانی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
گفتنی است استان ایلام بیشترین آمار خودکشی بویژه خودسوزی زنان را در کشور به خود اختصاص داده است.
به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام معضل خودکشی هم اکنون بعنوان یکی از معضلات مهم استان به شمار می رود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز با اشاره به آسیب های روانی و اجتماعی شایع در استان اظهار داشت: این آسیب ها دلایل و ریشه های گوناگون فرهنگی ، اقتصادی و … دارد که باید پس از شناسایی جهت کنترل و پیشگیری هدف گذاری شوند