۱۳۹۲ تیر ۲۹, شنبه

مقاله ارتشبد هيوشلتون در نشريه رول كال: ضرورت تأمين حفاظت مجاهدان ليبرتي و اشرف

تظاهرات ميليوني مردم عراق عليه مالكي و ديكتاتوري آخوندي

معضلی بنام کمبود آب آشامیدنی در ٦٠٠ روستای ایران

بیش از ٦٠٠ روستای ایران در تامین آب آشامیدنی دچار مشکل شدەاند و کارگزاران رژیم نیز تاکنون اقدامات لازم در جهت رفع این مشکل را انجام ندادەاند.
یزد نیز از استان‌هایی است که به شدت با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند و بیش از ١٠٠ روستای این استان نیز با مشکل کمبود آب مواجه هستند .

افزايش يک ميليون بيکار در دو سال اخير

رئيس انجمن های صنفی کارفرمايان گفت: دولت با نپرداختن اعتبارات عمرانی طی دو سال اخير باعث بيکاری حداقل يک ميليون کارگر شده است. 

محمد عطارديان گفت: دولت از دو سال پيش حداقل ۱۲ تا ۱۵ هزار ميليارد تومان از معوقات پيمانکاران پرو ژه های عمرانی را نپرداخته است. در نتيجه بخش قابل توجهی از پروژ های عمرانی کشور به حالت نيمه تعطيل درآمده اند و يک ميليون نفر بيکار شده اند.

دستور نیروی جنایتکار انتظامی برای شليک به کولبران

پاسدار احمد گراوند جانشين فرمانده مرزبانی نيروی جنایتکار انتظامی رژيم گفت: در مرزهای کشور سه منطقه ممنوعه، زرد و سفيد مشخص شده است و به نيروهای مرزبانی دستور داده ايم در هر منطقه مرزی که به قاچاقچيان و عابران غيرمجاز برخورد کردند، آنها را دستگير کنند و در صورتی که بخواهند مقاومت کنند، مأموران می توانند به اين افراد شليک کنند.

وقوع انفجار در فرودگاه بین المللی پکن

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از پکن به نقل از شاهدان از شنیدن صدای انفجاری در فرودگاه بین المللی پکن خبر داد.

سايت خبري سينا موتور جستجوي چين در خبري آورده كه مردي در مقابل ورودي فرودگاه بين المللي شماره ۳ شهر پكن اقدام به منفجر كردن يك بسته باروت كرده است. 

اين گزارش مي افزايد، ازاين باروت براي ساخت مواد محترقه و نورافشاني در چين استفاده مي شود. 

برنامه کمک آمریکا به زنان در افغانستان

مسکو، 29 سرطان، خبرگزاری «ریا نووستی»/ امریکا و کشورهای اروپایی به منظور تقویت نقش زنان در جامعه افغانی مبلغ 400 میلیون دالر کمک می کند. در این باره روزنامه "ایزویستیا" چاپ مسکو خبر داده است.

این کمک ها برای زنانی که از 18 تا 30 سال عمر دارند، جهت فراگیری حرفه های مسلکی در نظر گرفته شده، تا برای انها مشاغل تامین شوند. به زنان تجارت پیشه کمک مالی و قرضه های کوچک فراهم می شود و به زنانیکه می خواهند در مسایل سیاسی سهم بگیرند، تعلیمات فراهم می شود.

فراخوان به تجمع در اصفهان به حمايت از خانه سينما

عده زيادی از هنرمندان اصفهان با صدور بيانيه ای حمايت خود را از خانه سينما اعلام کردند. 

هنرمندان اصفهانی در اين بيانيه اعلام کردند روز شنبه 29تير ماه در باغ غدير اصفهان در حمايت از هنر و به خصوص سينما تجمع خواهند کرد.