۱۳۹۳ تیر ۲, دوشنبه

كابوس ولي فقيه ارتجاع از تحولات عراق

دستگیری سه نفر از سازندگان يك کلیپ برای تیم فوتبال ایران در جام جهاني برزيل

سه نفر ازسازندگان يك كليپ براي تيم فوتبال ايران در جام جهاني برزيل توسط نيروي انتظامي رژيم در شهرستان شاهرود دستگیر شدند.
اين خبر را خبرگزاري حكومتي ايرنا بدون نام بردن از گروهي كه اين كليپ را درست كرده اند منتشر كرده است. اما گزارش‌ها و گفته‌های منابع آگاه حاکی از آن است که دستگیر شدگان، از «گروه عجم» هستند.
این کلیپ از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای ساخته شده و در خصوص گل زدن ایران در جام جهانی فوتبال است که برخی صحنه‌های آن در مناطقی از شاهرود تهیه شده است.

حمله جوانان به خودروي نيروي انتظامي و فرار مأموران

به گزارش دانشجوآنلاين ،غروب روز شنبه ۳۱ خرداد چندين نفر از جوانان در خيابان دربند به يك خودروي نيروي انتظامي حمله كردند و تمام شيشه هاي ماشين را خرد كردند. جالب اينكه بدنبال اين تهاجم جوانان ،مأموران از خودروي خودشان پياده شده و از محل فرار كردند. اين تهاجم وقتي صورت گرفت كه يكي از سرنشينان خودروي نيروي انتظامي به يك خانم رهگذر بدگويي كرد. شيشه هاي خرد شده ماشين نيروي انتظامي تا ساعت ها در كف خيابان بود و مردم و رهگذران در اين مورد صحبت مي كردند و از تهاجم جوانان به خودروي نيروي انتظامي حمايت مي كردند.

گزارشی از وضعیت زندانیان سیاسی

بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سعید شیرزاد فعال حقوق کودک در محل کارش در پتروشیمی تبریز توسط مزدوران وزارت اطلاعات بازداشت شد.
تاکنون از حقوق اولیه خود چون تماس تلفنی، دیدار با خانواده و دسترسی وکیل به پرونده محروم بوده به همین دلیل از وضعیت وي هیچ اطلاعی در دست نیست.
وی در سال‌های گذشته فعالیت پیگیر و مستمر در زمینه‌ی حقوق کودک و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در تعدادی از NGOهای دارای مجوز در استان تهران داشته است.