۱۳۹۲ فروردین ۱۵, پنجشنبه

ادامه دستگيريها در اهواز تعداد بازداشت شدگان به ١٧٠ نفر رسيد

در ادامه دستگيري هاي روزهاي اخير، ٩ نفر در شهر خرمشهر( محمره) روز دوشنبه توسط نيروهاي اطلاعاتي دستگير شدند. اين دستگيري ها هر ساله در چنين روزهائي در سالگرد انتفاضة 2005 ،جهت إيجاد رعب در بين صفوف جوانان عرب صورت مي گيرد.

کره شمالی به ارتش خود مجوز استفاده از سلاح هسته‌ای داد

بی بی سی : کره شمالی می گوید به نیروهای نظامی خود این مجوز را داده که در صورت لزوم قوای نظامی آمریکا را هدف قرار دهند و حتی از سلاح هسته ای استفاده کنند.

فتواي دكتر شيخ رافع الرفاعي مفتي ديارعراق

موج خشم و انزجار درسراسر عراق عليه سفر آخوند مصلحي

كشف حساب‌های بانکی مخفی سوسیالیستهای فرانسه


مخالفان دولت فرانسه خواهان تغییر کابینه و نخست وزیر شدند 

یورونیوز: اعتراف ژروم کائوزاک، وزیر مستعفی بودجه فرانسه، مبنی بر دورغ گویی درباره داشتن حساب بانکی در سوئیس، تبدیل به یک رسوایی بزرگ برای دولت نوپای سوسیالیست فرانسوا اولاند شده است.

بعید است مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد


شرط اشتون برای موفقیت مذاکرات هسته ای آلماتی 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها نمی‌توانند با کم کردن تحریم‌ها بر سر ملت ایران منت بگذارند اظهار کرد: با توجه به رفتار و سابقه غربی‌ها بعید می دانم مذاکرات آلماتی 2 نیز به یک نتیجه منطقی و حساب شده برسد.

قانون اساسی راه تائيد صلاحيت مشايی را بسته است


به گزارش مشرق، «آيا شوراي نگهبان صلاحيت كسي را كه با حكم رهبر عالي ايران فاقد شايستگي معاونت رئيس جمهور اعلام شد، تأييد مي كند؟ هرگز!»

روزنامه آلماني هندلزبلات ضمن انتشار اين تحليل نوشت: احمدي نژاد مي خواهد مشاورش اسفنديار رحيم مشايي را هر طور كه شده به عنوان نامزد انتخابات رياست جمهوري در ژوئن از مانع شوراي نگهبان رد كند.

کره شمالی به ارتش خود مجوز حمله اتمی را داد



به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، ارتش کره شمالی پنجشنبه اعلام کرد موافقت نهایی برای حمله نظامی به آمریکا را که شامل استفاده از سلاح هسته ای پیشرفته‌ نیز می شود دریافت کرده است. 

رئیس ستاد ارتش کره شمالی در بیانیه ای که خبرگزاری کره شمالی آن را منتشر کرد افزود رسما به واشنگتن اطلاع داده است که این تهدیدات آمریکا با ابزار تهاجمی هسته ای به شدت پاسخ داده خواهد شد.

"بمب" روی میز آلماتی




منصور امان

ویژگی نظامی پروژه هسته ای جمهوری اسلامی، هر چه بیشتر در مرکز توجُه قرار می گیرد. این واقعیت، درونمایه سُخنانی را تشکیل می دهد که مُدیرکُل آژانس بین المللی انرژی اتُمی به خبرگُزاری اسوشیتدپرس گفت و بی درنگ بازتاب جهانی یافت.