۱۳۹۳ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

خطر جيره بندی آب آشاميدنی در تهران

جیره بندی آب تهراناستاندار رژيم در تهران نسبت به خطر قطع شدن آب و جيره بندی ان هشدار داد. 
حسين هاشمی ”يکی از مشکلات اساسی در سال جاری“ را آ ب شرب تهران خواند. اين کارگزار رژيم تنها راه پرهيز از قطع شدن و جيره بندی آب در تهران را صرفه جويی مصرف کنندگان به ميزان 20درصد دانست.

وحشت باند خامنه اي از دور سوم مذاكرات اتمي

فراخوان برای نجات يک فعال کارگری در ۳۰ امين روز اعتصاب غذا

فراخوان برای نجات يک فعال کارگری در ۳۰ امين روز اعتصاب غذا
و اعتصاب غذای گروهی از زندانيان سياسی در حمايت از او
زندانی سياسی شاهرخ زمانی، ۴۹ساله، از فعالان کارگری سنديکای نقاشان که از 30روز قبل در اعتراض به انتقالش به زندان قزل حصار دست به اعتصاب غذا زده است، در شرايط وخيمی به سر می برد. انتقال او به قزل حصار که محل نگهداری مجرمان عادی است، برای تشديد فشار بر وی صورت گرفته است.

واکنش هراس آلود رژیم به موضع دولت انگلیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی " مطالبه " سخنگوی دولت انگلیس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در امور داخلی کشورهای همسایه متهم کرد.

خانم "رزماری دیویس" با بیان این که دولت انگلیس می داند برنامه هسته ای ایران همانگونه که دولت این کشور می گوید دارای اهداف صلح آمیز نیست، گفت: می دانیم که برنامه هسته ای ایران دارای اهدافی فراتر از اهداف مسالمت آمیز است.

رزماری همچنبن مدعی شد:

یک آمار تكاندهنده دیگر؛ كودک آزاری در ایران

یک مددکار انجمن حمایت از حقوق کودکان به آمار یک ساله این انجمن اشاره کرد و گفت: سال گذشته در مجموع 76 مورد کودک آزاری به انجمن حمایت کودکان گزارش شد که 64 مورد آن‌ها ارجاع داده شد.

شیرین صدرنوری در گفت‌وگو با ايسنا، با بیان اینکه از 64 مورد کودک آزاری ارجاع داده شده به انجمن حمایت از حقوق کودکان، 36 مورد دختر و 28 مورد پسر بوده اند، گفت: براساس این آمار 56 درصد کودکان ارجاع شده دختر و 44 درصد آنها پسر بوده‌اند.

توافق با روسیه؛ تهدید تشدید تحریمهای رژیم ایران

دو سناتور آمریکایی از «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری این کشور خواستند در صورت تلاش رژیم تهران برای امضای توافق تجاری با روسیه، تحریم‌های بیشتری علیه این کشور اعمال کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، سناتور «رابرت منندز» و سناتور «مارک کرک» به اوباما نوشته‌اند اگر رژیم ایران در مسیر امضای توافق تجاری با روسیه حرکت کند، واشنگتن باید درباره کاهش تحریم‌ها تحت توافق‌نامه موقت ژنو تجدید نظر کرده، تحریم‌های نفتی علیه ایران را مجددا احیا کرده و هر گونه عمل خلاف قوانین را مجازات کند.

نماینده رژیم در سازمان ملل از ورود به آمریکا منع شد

سنای آمریکا طرح پیشنهادی سناتور " تد کروز" سناتور جمهوریخواه را که مجوزی برای منع صدور ویزا برای حمید ابوطالبی نماینده احتمالی پیشنهادی جمهوری اسلامی در سازمان ملل است، به تصویب رساند.

به گزارش عصر ایران به نقل از فاکس نیوز این طرح بعد از ظهر دوشنبه در جلسه سنا به صورت شفاهی و به اتفاق آرا به تصویب رسیده است.