۱۳۹۲ تیر ۱۰, دوشنبه

تجمع اعتراضی شهروندان زرندی برروی ریل قطار موجب توقف قطار یزد- کرمان شد

تعدادی از اهالی شهرک خمینی وشهرک ولی عصر دیروزدوشنبه با تجمع بر روی ریل قطار ایستگاه راه اهن زرند موجب توقف قطار یزد- کرمان شدند.
به گزارش حکومتی ”صبح زرند”، تعدادی از اهالی شهرک خمینی وشهرک ولی عصر دیروزدوشنبه با تجمع بر روی ریل قطار ایستگاه راه اهن زرند موجب توقف قطار یزد- کرمان شدند.

12 تن از هموطنان عرب در صف اعدام

بنا به گزارشهاي دريافتي 12تن از هموطنان عرب در زندان كارون اهواز در انتظار اعدام به سر ميبرند.
اسامي اين زندانيان عبارتند از:

اعتصاب صدها کارگر فرودگاه بین المللی خمینی

روز یکشنبه ۳۰۰ نفر از کارگران «فرودگاه بین المللی خمینی» تهران در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهایشان دست از کار کشیدند و در این فرودگاه تحصن کردند.

هیجده تیرگرامی باد

ارتش مصر: صدای ملت باید شنیده شود/شادی مردم

ارتش مصر دقایقی پیش با صدور بیانیه ای ضمن هشدار درباره تشدید بحران به همه طرفها 48 ساعت مهلت داد که برای تحقق خواسته های مردم اقدامی فوری انجام دهند، در غیر این صورت وارد عمل خواهد شد.

صدور این بیانیه که به نظر می رسد خطاب به محمد مرسی، رئیس جمهور مصر برای استعفا است، با استقبال مخالفان مصری روبرو شده است.

بیخبری از وضعیت فعال دانشجویی پس از ۱۰ روز

 بیخبری از وضعیت احمد عسگری فعال دانشجویی پس از گذشت ده روز از زمان بازداشت وی همچنان ادامه دارد.

پس از گذشت ۱۰ روز احمد عسگری اجازه تماس و یا ملاقات با بستگان خود را پیدا نکرده است.

یکی از نزدیکان وی به سایت هرانا گفت:

کارگران «تدبیر نیرو» در ۸ ماه گذشته مزد نگرفته‌اند

بیش ازهشت ماه از حقوق ۸۰ کارگر شرکت مهندسی مشاور «تدبیر نیرو» از سوی کارفرما به تعویق افتاده است. 

یکی از کارگران شرکت مهندسی مشاور تدبیر نیرو اعلام کرد: کارفرمای این شرکت که تحت نظارت شرکت برق تهران فعالیت می‌کند بیش از ۸ ماه است در پرداخت حقوق ۸۰ کارگر متخصص خود کوتاهی کرده و اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد. 

تحریمهای جدید؛ ایجاد روند صعودی قیمت ارز

قیمت ارز و طلا نسبت به ساعت اولیه امروز و روز گذشته دچار تغییراتی شد.

به گزارش ایسنا، امروز دوشنبه طلا در پی افزایش قیمت دلار و اونس جهانی دچار افزایش قیمت شد.

بر این اساس سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 142هزار تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون و 100هزار تومان، نیم سکه 590هزار تومان، ربع سکه 390 هزار تومان و سکه گرمی 260هزار تومان داد و ستد می‌شود.

برادران کُردپور به زندان مهاباد منتقل شدند

کردستان میدیا: برادران کُردپور پس از ٤ ماه بازداشت، از بازداشتگاه اداره اطلاعات سپاه ارومیه به زندان مرکزی مهاباد منتقل شدند.

به گزارش وب‌سایت کُردستان میدیا، چهارشنبه پنجم تیرماه سال جاری، "مسعود" و "خسرو کُردپور" پس از یکصد و 11 روز بازداشت از سوی نیروهای اطلاعاتی رژیم ایران، از بازداشتگاه اطلاعات سپاه رژیم در ارومیه به زندان مرکزی مهاباد منتقل شده و یک روز بعد، بدون حضور وکیل ‌مدافع، از سوی دادگاه انقلاب مهاباد مورد محاکمه قرار گرفتند.

آغاز تحریم صنعت خودروسازی ایران از امروز

نخستین تحریم های مستقیم غرب علیه صنعت خودروسازی ایران درحالی از امروز به مورد اجرا گذاشته می شودکه خودروسازان داخلی خواستار کمک فوری دولت از این صنعت شده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، شرکتهای کره ای در روزهای اخیر طی نامه های جداگانه ای به طور رسمی به خودروسازان کشور اعلام کردند هرگونه سفارش گیری برای فروش قطعات انواع خودرو به ایران را از امروز ، اول جولای، متوقف خواهند کرد.

سازمان امور مالیاتی کشور: 28 سال اشتباه کردیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه اصناف به توافق خود با سازمان امور مالیاتی در سال قبل عمل نکردند، گفت: در 28 سال گذشته اشتباه کردیم، نمی‌خواهم اشتباه را تکرار کنم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پی عدم امضای توافقنامه مالیاتی اصناف با سازمان امور مالیاتی کشور برای مالیات عملکرد سال 91 در سال جاری، با علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور سؤالات اصناف را در میان گذاشتیم.