۱۳۹۱ آذر ۲۰, دوشنبه

حمله به جمهوری اسلامی در آمریکا کلید خورد

یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکایی فضای افکارعمومی این کشور را برای حمله به جمهوری اسلامی محک می‌زند.

به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از تسنیم، به تازگی یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا با تولید و پخش یک سریال خانوادگی علیه ایران اسلامی سیاه‌نمایی می‌کند.

برپایه این گزارش، این شبکه تلویزیونی آمریکایی سریال "سرزمین مادری" را در دست پخش دارد و تاکنون ۱۵ قسمت از این سریال بر روی آنتن رفته است.

این سریال با محتوای درام- خانوادگی به موضوعاتی مانند ایران اسلامی، اسلام و القاعده توجه ویژ‌ه‌ای نشان می‌دهد و در نهایت ضرورت حمله به ایران را به عنوان یک پایگاه اختلاف برانگیز در ذهن مخاطبان القا می‌کند.

دانشجوی ایرانی، برنده جایزه بهترین پایان ‌نامه سال سوئد

 جایزه بهترین پایان ‌نامه کارشناسی و فناوری سال سوئد به یک دانشجوی ایرانی دانشگاه سلطنتی تکنیک استکهلم(کی تی اچ) تعلق گرفت. 

به گزارش ایسنا، نساء آریا در تحقیقات پایان نامه خود که با همکاری همکلاسی‌اش «سارا تیلفرس» انجام شده به بررسی شکافهای حرارتی در بتن تازه پرداخته است. موضوع این پایان نامه، توسعه روشی برای طراحی و محاسبه دستگاه خنک کننده با آب برای محافظت از بتن در برابر ترک خوردگی به واسطه درجه حرارت در فرایند سفت شدن آن است. 

این دو مهندس جوان پس از اخذ مدرک مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه «کی تی اچ» در دو شرکت ساختمانی مشغول به کار شده اند. 

جایزه «ویمانسکا» (Wimaska priset) که از سال 2000 به بهترین پایان‌نامه کارشناسی و فناوری سال سوئد تعلق می‌گیرد به افتخار «ارنست آگوست ویمن» از پایه گذاران اتحادیه مهندسان سوئد نامگذاری شده و مبلغ آن ۲۵۰۰۰ کرون می‌باشد.