۱۳۹۲ تیر ۲۱, جمعه

هجدهمين سالگرد قتل عام سربرنيتسا

نمايشگاه آثار استاد عاليوندي در پارلمان اروپا

خروج قطار از ريل در پاريس؛ دهها کشته و مجروح+عکس


به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، نیروهای امدادرسان فرانسوی اعلام کردند بر اثر خروج یک قطار از ریل در ایستگاهی در جنوب پاریس چندین نفر کشته شدند.
این قطار در مسیر پاریس - لیموژ (در مرکز فرانسه) حرکت می‌کرد و در منطقه اِسون پاریس از ریل خارج شد.


آخرین گزارشها حاکیست که در این حادثه دهها نفر کشته و مجروح شدند.
شماری از مسافران این قظار دچار برق گرفتگی شده اند.


یکی از مسئولان امدادرسانی با اعلام اینکه تعدادی در این حادثه کشته شده‌اند افزود هنوز اعلام آمار دقیق امکان‌پذیر نیست.

مافیای واردات تجهیزات صنعت نفت، همکار تحریم کنندگان

رییس کارگروه استفاده از تولید ملی گفت: مافیای واردکنندگان تجهیزات صنعت نفت به تولید کشور اجازه پا گرفتن نمی‌دهند و همکار مستقیم تحریم کنندگان ایران هستند.

حسین ذوالانوار، رییس کارگروه استفاده از تولید ملی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با ابراز تاسف نسبت به صدور مجوز جهت واردات ۱۴ دکل حفاری چینی اظهار داشت: واردات تجهیزات نفتی یک مصیبت کهنه است که از ناحیه بدنه وزارت نفت دامن گیر صنعت نفت کشور شده است.

نخستین تهدید هسته ای "تیم جدید"

منصور امان

در همان حال که پایوران باند آقای رفسنجانی و "اصلاح طلبان" به گونه مُستمر مُخاطبان خود را به "کاهش توقُعات" و "انتظار نداشتن از حل و فصل سریع مساله هسته ای" اندرز می دهند، گفته های مُعاون پیشین حُجت الاسلام روحانی پیرامون این موضوع، حکایت از بی طاقتی و وجود توقُعات زیاده نزد خود آنها دارد. 

معترضان برزیلی و پلیس درگیر شدند

در تازه‌ترین دور اعتراضات سیاسی و اقتصادی در برزیل، بیستم تیر ماه، هزاران نفر از کارگران آن کشور در خیابان‌های ریو دو ژانیرو، با پلیس درگیر شدند.
پس از آنکه طی هفته‌های گذشته اعتراضات در برزیل بالا گرفت و خیابان‌های شهرهای مهم این کشور صحنه حضور صدها هزار معترض به فساد، ساز و کار آموزشی و دیگر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بود، این بار کارگران به خیابان‌ها آمده‌اند تا خواستار «بهبود شرایط کار» و «مبارزه جدی با تورم» شوند.

34 تن کشته و زخمی در انفجار یک کامیون بمب گذاری شده در مقدادیه عراق

مقام های امنیتی عراق روز جمعه 12-7-2013 اعلام کردند، انفجار یک کامیون بمب گذاری شده در مقدادیه واقع در 90 کیلومتری شمال بغداد، 12 کشته و 22 تن زخمی برجای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع پزشکی و امنیتی، این انفجار زمانی به وقوع پیوست که مردم خود را برای افطار آماده می کردند.

مراسم چهلم نيکمرد طاهری

بنا به گزارشهای دريافتی روز جمعه 21تيرماه ساعت 1630 الی 18 مراسم چهلم نيکمرد طاهری در آرامگاه صحنه برگزار می گردد.