۱۳۹۲ خرداد ۵, یکشنبه

وضعیت وخیم جسمی پزشک زندانی در زندان اوین

خبرگزاری هرانا - هانی یازرلو که به تازگی جهت اجرای محکومیت خود بازداشت شده است، در وضعیت جسمی نگران کننده‌ای بسر میبرد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، دکتر هانی یازرلو فعال سیاسی با سابقه که روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری جهت اجرای محکومیت خود بازداشت شد، هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین در شرایط نگران کننده ای بسر می‌برد. 

تحویل انبوه سکوی پرتاپ موشک دوربرد به سپاه

تحویل انبوه سکوی پرتاب (لانچر) موشک‌های دوربرد زمین به زمین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ سردار سرتیپ وحیدی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، تحویل انبوه سکوی پرتاب علاوه بر اینکه تجلی اقتدار و خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در طراحی و ساخت این سامانه راهبردی به شمار می‌رود،

حمله موشکی به جنوب بیروت؛ هشدار به حزب الله

نماینده اپوزیسیون سوریه اظهارات سرکرده حزب الله لبنان را اعلام جنگ علیه سوریه خواند

به گفته شاهدان عینی، در منطقه شیعه‌نشین بیروت دو راکت منفجر شده که ۵ مجروح بر جای گذاشته است. حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، روز شنبه تأیید کرد که نیروهای شبه‌نظامی او در کنار ارتش سوریه علیه شورشیان می‌جنگند.

حمله به سرباز فرانسوی در پاریس: حادثه تروریستی

حمله با سلاح سرد به یک سرباز فرانسوی در پاریس نگرانی هایی را درباره قتل هایی به سبک قتل سرباز انگلیسی در لندن برانگیخته است.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، یک منبع اداره پلیس پاریس گفت، یک سرباز فرانسوی در حال گشت زنی در یک ناحیه تجاری در غرب پاریس با چاقو از ناحیه گردن مورد حمله قرار گرفت و مجروح شد. فرد ضارب که بلافاصله متواری شد، هنوز تحت تعقیب است.

کنفرانس سوریه؛ مخالفت فرانسه با حضور همدست اسد

وزیر خارجه فرانسه شب گذشته بار دیگر عنوان کرد که پاریس با حضور رژیم ایران در نشست ژنو 2 مخالف است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل زا جروزالیم پست، "لوران فابیوس" که عازم ابوظبی بود در داخل هواپیما خطاب به خبرنگاران گفت: حضور رژیم ایران در بحران سوریه موجب شده تا دلیلی برای حضور این کشور در مذاکرات ژنو2 وجود نداشته باشد.

پليس استکهلم از شهرهای ديگر درخواست کمک کرد

به گزارش رادیو بین المللی سوئد، پلیس استهکلم به علت خستگی نیروهایش از دیگر شهرهای این کشور درخواست کمک کرده است. 

بنابراین گزارش، پلیس شهر استکهلم در پی چندین شب ناآرامی و آشوب خیابانی در محله‌های حاشیه ‌ای شهر، تقاضای نیروهای کمکی از مناطق دیگر کرده است. 

اعتراف به انزوای مرگبار و نگرانی از ریزش نیروها

پاسدار علی شمخانی وزير سابق دفاع رژیم آخوندی در يک برنامه تلويزيونی گفت: متاسفانه ديواره حساسيت ما فروريخته است. البته اين ديوار يک طرفه فرونريخته و افرادي اين ديوار را کلنگ زده اند. ما دستگاه توليد کلام مختصرمان خيلي قوي است و مرتب براي انگ زني واژه جديد توليد مي کنيم.

حکومت اسلامی ایران منفورترین رژیم جهان

موسسه بین المللی «پیو» تازه ترين نظرسنجي ساليانه خود را ارايه داد.
در اين نظرسنجی درباره نگرش عمومی جهانی نسبت به مجموعه‌ای از کشورها، ایران به عنوان کشوری معرفی شده است که بیشترین دید منفی نسبت به آن وجود دارد.

حمله سایبری هکرهای ایرانی به شبکه انرژی آمریکا

یک مقام سابق آمریکا به وال استریت ژورنال گفته است که اختلال در کار شبکه انرژی «می‌تواند سبب نگرانی مردم آمریکا» شود. در گزارش روز جمعه (۳ خرداد/۲۴ مه) وال استریت ژورنال آمده است که حملات سایبری هکرهای چینی معمولاَ متوجه سرقت اطلاعات و جاسوسی اقتصادی است، اما «حملات خصمانه سایبری» هکرهای ایرانی بسیار خطرناک ‌بوده، زیرا هدف آنان «آسیب‌رسانی و اخلال‌گری» است.

عظما و انتخابات