۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

ترکیه بی صبرانه در انتظار بازگشت گردشگران اسرائیلی

رادیو آلمان: اسرائیل به‌خاطر حمله خود به کشتی مرمره ترکیه در سال ۲۰۱۰ عذرخواهی کرد و متعهد شد که به خانواده‌های قربانیان غرامت بپردازد. دست‌اندرکاران توریسم ترکیه حال امیدوارند که شمار گردشگران اسرائیلی مجددا افزایش یابد. 

اگر جرات دارید امروز رفراندومی با همان شیوه برگزار کنید


جعفر پویه

امروز سی و چهار سال از رفراندوم فریبکارانه خمینی برای برپایی رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی گذشت.

در دوازدهم فروردین سال پنجاه و هشت، خمینی، رهبر خودکامه و آخوند فریبکاری که سوار بر موج توهم توده ها بود، رفراندومی را در باره رژیمی به اجرا گذاشت که هیچ کس از محتوای آنچه که او وعده اش را می داد، چیزی نمی دانست. 

افزایش فشار بر دانشجوی زندانی در شکنجه گاه اهواز


دانشجونیوز:  سید ضیاء نبوی در بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر اهواز، تحت فشار قرار گرفته است که نوشته خود درباره محمدعلی عموری، یکی از فعالان مدنی محکوم به اعدام در اهواز، را تکذیب کند.

فشارهای طاقت فرسا و غیرانسانی علیه هموطنان مسیحی


اسارت اینجانب در زندان حکومت اسلامی ایران اسارت یک شخص نیست اسارت یک تفکر است (کشیش زندانی بنام ایرانی)

گزارشی از فشارهای طاقت فرسا و غیر انسانی وزارت اطلاعات  علیه هموطنان مسیحی  که توسط کشیش بهنام ایرانی از اعضای هیئت رهبری کلیساهای ایران که در زندان ندامتگاه کرج ۲ سال به صرف کشیش بودن زندانی می باشد  تهیه شده است و جهت ارسال به کمیسر عالی ،گزارشگر ویژه حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی و به منظور  انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. 

آمریکا دو بمب افکن اف - ۲۲ به کره جنوبی فرستاد

رادیو فرانسه: آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد بمب افکن های رادارگریز اف - ۲۲ خود را برای شرکت در رزمایشهای مشترک با کره جنوبی به این کشور فرستاده است. در همین حال دولت کره جنوبی هم هشدار است که به تهدیدهای کره شمالی شدیدا پاسخ خواهد داد.

مرگ 2 استاد دانشگاه تهران در اولین روزهای سال نو



دانشگاه تهران 2 استاد ارزشمند خود را در روزهای ابتدایی سال جدید از دست داد.به گزارش خبرگزاری مهر، مرحوم دکتر علی مهذّب از استادان با سابقه دانشکده های حقوق و الهیات دانشگاه تهران در سن83 سالگی دار فانی را وداع گفت.

سیزده بدر


محاکمه طنزپرداز مصری به محبوبيت وی افزوده است


محاکمه بسام یوسف، طنزپرداز مصری به اتهام اهانت به اسلام و محمد مرسی رئیس جمهور اسلامگرای مصر، به افزایش محبوبیت وی منجر شده است.
به گزارش شبکه خبری فرانس24، یک قاضی مصری روز شنبه دستور بازداشت بسام یوسف طنزپرداز تلویزیون مصر را صادرکرد. او صبح روز یکشنبه شخصا به دادگاه رفت. اما با قرار وثیقه آزاد شد. وی که در برنامه های تلویزیونی خود به مسایل سیاسی می پردازد، به اهانت به اسلام و رئیس جمهور مصر متهم شده است.

جرات دارید امروز رفراندومی با همان شیوه برگزار کنید

جعفر پویه

امروز سی و چهار سال از رفراندوم فریبکارانه خمینی برای برپایی رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی گذشت.

در دوازدهم فروردین سال پنجاه و هشت،

درخواست وقیحانه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از خانواده‌ی دراویش زندانی: اعلام کنید که این افراد ربطی به دراویش ندارند

خانم خلیلی، همسر صالح الدین مرادی از دراویش زندانی در زندان عادل آباد شیراز، ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت آقایان صالح مرادی و کسری نوری که پس از ۶۴ روز اعتصاب غذای « تر » از ابتدای فروردین ماه دست به اعتصاب غذای « خشک » زده اند اعلام داشتند که وزارت بدنام اطلاعات از طریق وکلای مدافع دراویش زندانی، از خانواده‌های این دراویش خواسته‌اند تا اعلام کنند تمامی این افراد زندانی در زندان‌های اوین تهران و عادل آباد شیراز از دراویش نمی‌باشند و ربطی به درویشان نعمت اللهی گنابادی ندارند و مستقل عمل می‌کنند.

ایجاد پستهای بازرسی در روستاهای توابع سلماس و آزار هموطنان

نیروهای انتظامی و امنیتی در شهرستان سلماس با ایجاد پستهای متعدد ایست و بازرسی، با کنترل عبور و مرور هموطنان به بهانه قاچاق کالا و انسان، اقدام به تهدید و آزار و اذیت مردم می‌کنند.

سعید متین‌پور، چهارمین بهار در زندان محروم از حقوق

سعید متین‌پور به اتهام ارتباط با بیگانگان و تبلیغ علیه نظام به هشت سال حبس تعزیری محکوم شده است، وی از بیستم تیرماه سال ۸۸ تاکنون در زندان اوین نگهداری می‌شود و از حق مرخصی نیز محروم بوده است.

خودسوزی مردی در ميدان انقلاب

صبح امروز شنبه مردی در ضلع شمال غربی ميدان انقلاب در تهران دست به خودسوزی زد. اين فرد با ريختن بنزين بر روی خود، اقدام به خودسوزی کرد. به گفته شاهدان وی که به شدت مجروح شده بود، با آمبولانس به بيمارستان منتقل شد. این چندمین مورد خودسوزی در ایران طی ماههای اخیر در اعتراض به سیاست های ضد مردمیحکومت آخوندی است.

صادرات طلای ترکیه به ایران به رغم تحریم‌ها


بر اساس اطلاعات به دست آمده در ماه فوریه ۲۰۱۳ ترکیه حدود ۱۲۰ میلیون دلار طلا به ایران صادر کرده است. این اطلاعات نشان‌گر آن است که مبادله گاز ایران در برابر طلای ترکیه به رغم تنگ‌تر شدن حلقه تحریم‌های آمریکا ادامه دارد.
در شرایطی که دسترسی تهران به شبکه بانکی بین‌المللی در پی تحریم‌های آمریکا و اروپا قطع شده است، صادرات طلا از ترکیه به ایران یک راه نجات بوده است.

دریافت پول از سوی آخوند فاسد کاظم صدیقی امام جمعه تهران از جزایری

طی‌ هفته گذشته یک سایت حکومتی در حاشیه خبرهای خود به چاپ خبرهایی مربوط به دریافت وجوه(بخوانید رشوه!)از سوی مرجع تقلید پرداخت و تلویحا صحت آنرا تایید کرد،قسمتهایی از این مطلب را اینجا میخوانیم:
کاظم صدیقی٬ رئیس دادگاه انتظامی قضات هم از شهرام جزایری پول گرفته است.

سیزده بدر