۱۳۹۱ اسفند ۲۴, پنجشنبه

نارضايتی آژانس اتمی و بيهودگی مذاکرات با رژیم تهران

يوکيو آمانو مدیرکل آژانس بين المللی انرژی اتمی از برنامه اتمی رژيم تهران و عدم همکاری اين رژيم با آژانس ابراز نارضايتی کرد و گفت، از نوامبر2011 گفتگوهای خود را با رژیم تهران افزايش دادیم و به دنبال روشن شدن مسائل از طريق گفتگو و توافق بودیم، اما متاسفانه تا کنون به توافقی نرسيده ايم و اين گفتگوها هيچ نتيجه ملموسی در بر نداشته است.

کمک‌های نظامی رژیم تهران به اسد تشدید شده

دیپلمات‌های غربی اعلام کردند که ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی از سوی رژیم ایران از طریق مرزهای هوایی و زمینی عراق به رژیم اسد در ماه‌های اخیر افزایش یافته و جنگ داخلی در این کشور را وارد مرحله جدیدی کرده است.

به گزارش رادیو آلمان، به گفته دیپلمات‌های غربی، رژیم ایران ارسال تسلیحات به رژیم بشار اسد را در ماه‌های اخیر تشدید کرده است.

واژگونی اتوبوس؛ دو دست قطع شده داخل اتوبوس

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر پنج جاده ماهان یک کشته و بیش از 20 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش فارس، فرمانده پلیس راه محور ماهان - بم اظهار داشت: ساعت 22 چهارشنبه شب حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از سیستان و بلوچستان عازم تهران بود، اتفاق افتاد.

توافق تشکيل دولت در اسرائيل به دست آمد

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد توافق تشکیل دولت در اسرائیل به دست آمد.

این شبکه گزارش داد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل درخصوص تشکیل دولت با شریک لائیک خود، یائیر لاپید به توافق رسید.

سوابق پاپ جديد چندان درخشان نبوده است

برخی ها سوابق پاپ جدید را در آرژانتین چندان درخشان توصیف نکرده اند. 

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس24، شماری از کاربران اینترنت و اعضای شبکه های اجتماعی می گویند خورخه برگوگلیو( پاپ فرانسیس) با حکومت نظامی آرژانتین همکاری کرده است. 

حداقل دستمزد كارگری؛ اعتراض سنديكای شركت واحد

اعتراض سنديكاي كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه به حداقل دستمزد كارگري سال 1392

در حالي كه غول بيرحم گراني ،تورم،بيكاري،رانت  خواري، احتكار،دلال بازي، رشوه خواري ، هرج و مرج و ندانم كاري، تبعيض و فقر و فساد اقتصادي پيكر رنجور و لاغر اكثريت قريب به اتفاق كارگران و زحمتكشان و بازنشتگان و ديگر دارندگان در امد ثابت و مردمان فرودست را پياپي تكه پاره مي كند و خط فقر زندگي نزديك به 2ميليون تومان شده است و هم زمان غوغا و فرياد مسئولان مبني  بر عدالت خواهي و رعايت كرامت انساني و حقوق نه تنها محرومان ايران بلكه محرومان جهان گوش فلك را كر كرده است .

آخرین پنجشنبه سال؛ حضور ماموران در بهشت زهرا

خبرنگار ما از تهران: امروز 24 اسفند مصادف با آخرین پنجشنبه سال مسیرهای منتهی به بهشت زهرا ترافیک شدیدی را به خود می بیند و شهروندان برای گرامیداشت عزیزان از دست رفته راهی مزار آنان می شوند. 

ضرب و شتم فعال دربند حقوق بشر در زندان

دانشجونیوز: نوید خانجانی، فعال حقوق بشر و موسس جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی صبح امروز توسط ماموران امنیتی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

شنیده ها حاکی از آن است که وی در پی امتناع از پوشیدن لباس زندان برای اعزام به دادگاه انتقلاب استان تهران به شدت از سوی مسئولین زندان رجایی شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

تحریمهای جدید حکومت علیه کارگران و کارمندان


منصور امان

در آستانه سال نو، رژیم جمهوری اسلامی میلیونها کارگر و اعضای خانواده آنها را به گُرسنگی و محرومیت از زندگی شایسته انسانی در سال آینده محکوم کرده است. آیت الله خامنه ای و همدستانش با تعیین 97 هزار تومان افزایش دستمزد به این زحمتکشان پیام می دهند که برای حفظ خود در قُدرت و باقی ماندن بر سرچشمه ثروت، از روی جسد آنها نیز می گذرند.