۱۳۹۲ اسفند ۵, دوشنبه

هيل نشريه رسمي كنگره امريكا: نگاهي به حقايق موجود در توافقنامه با رژيم ايران

وحشت رژيم از پيروزی قيام مردم اوکراين، چرا؟

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/02/1780715_271606612999585_540847329_n.jpgپيروزی قيام مردم اوکراين و فراری شدن ديکتاتور اين کشور، ديکتاتوری آخوندی را سخت به وحشت انداخته است. تا آنجا که روزنامه حکومتی مردم سالاری (4اسفند) در سرمقاله خود همين وحشتزدگی را به فرصت حمله به باند رقيب تبديل کرده و می نويسد: «در تهران برخی با حساسيتی غيرقابل درک به پيگيری مسائل اوکراين می پردازند؛ گويی اين کشور يکی از استانهای ايران اسلامی است».

انفجار در نزدیکی کنسولگری ایران در پیشاور

شبکه های تلویزیونی عرب زبان از وقوع انفجار در نزدیکی کنسولگری ایران در پیشاور پاکستان خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که یک انفجار در نزدیکی کنسولگری ایران در شهر پیشاور پاکستان رخ داد.
آمارهای اولیه حاکی از آن است که بر اثر این انفجار تاکنون چند نفر زخمی شده اند. پیشاور مرکز ولایت خیبر پختون خواه است.

خبرنگار بلژیکی: فضای بشدت پلیسی در تهران

یک خبرنگار بلژیکی تلویزیون لوکزامبورگ که بهمراه وزیر خارجه بلژیک به ایران سفر کرده است، در گزارشی از تهران از فضای بشدت پلیسی و امنیتی در پایتخت ایران خبر داد و گفت، اینجا ایران تحت حاکمیت ملایان است و از آزادی خبری نیست.

این گزارشگر با نشان دادن عکس چند موتورسوار گفت، تیم خبری ما از همان بدو ورود به تهران تحت کنترل ماموران لباس شخصی بود و پس از ساعتی گردش در پایتخت ایران، ما را برای انجام پرس و جو به یک ایستگاه پلیس بردند.

صحنه ای از حضور این تیم خبری در ایستگاه پلیس نیز که بطور مخفیانه فیلمبرداری شده بود، از این شبکه پخش شد.

تجمع اعتراضی کارکنان راه‌آهن در مقابل مجلس


کارکنان راه‌آهن که در سال ۸۱ به یکی از شرکت‌های پیمانکاری راه‌آهن (بالاست) منتقل شده بودند، با تحصن در مقابل مجلس خواستار بازگشت به قرارداد قبلی با شرکت راه‌آهن یا وزارتخانه راه و شهرسازی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کارگران که حدود ۲۵ سال سابقه کار دارند مدعی‌اند که احکام آن‌ها چون بصورت روزمزدی صادر شده است نه بر اساس قانون کار و نه قانون استخدام کشوری وجاهت قانونی ندارد.

این کارگران گفته‌اند که: پس از انتقال به شرکت اقماری، حقوق و مزایای دریافتی توسط کارکنان به یک سوم سال ۹۱ پرداخت می‌شود.

اوکراین؛ احتمال اشتباه خطرناک مار زخمی


مشاور امنیت ملی کاخ سفید واشنگتن نسبت به اعزام نیروهای نظامی روسیه به اوکراین هشدار داد و گفت چنین اقدامی «اشتباهی خطرناک» خواهد بود.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، «سوزان رایس» روز یکشنبه نسبت به اقدام نظامی روسیه در اوکراین هشدار داد.

وی در مورد احتمال اعزام نیروهای ارتش روسیه به اوکراین در پی تحولات اخیر کی‌یف، گفت مسکو با چنین اقدامی مرتکب «اشتباهی خطرناک» می‌شود.