۱۳۹۳ خرداد ۱۶, جمعه

اعتراف آخوند موحدي كرماني به غارت و چپاول باندهاي رژيم و خطر موجوديت نظام

شهید غلامرضا خسروی

تلاش رژیم ایران برای سرنگونی دولت مصر؟

سایت تابناک: در شرایطی که از روحانی برای شرکت در مراسم تحلیف السیسی دعوت شده است، بعضی رسانه‌های عربی به خبرسازی در مورد برنامه‌های جمهوری اسلامی برای آینده مصر پرداخته‌اند. 

این رسانه‌ها مدعی هستند که السیسی دشمن جدید از نظر رژیم ایران است و این نگرانی ایجاد شده است که السیسی سکولار مانعی جدید بر سر راه نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه باشد.

مذاکرات هسته ای؛ اژه‌ای: چرا آمریکا هم برد کند؟

ایسنا: دادستان کل کشور گفت: دشمنان می خواهند از راه اقتصاد به ما ضربه بزنند. به همین دلیل رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، آیا حالا که دشمنان دربحث هسته ای می خواهند ما را از حق خود محروم کنند باید دست روی دست بگذاریم و بگوییم نمی توانیم؟

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در اجتماع راهپیمایان 15 خرداد در قم افزود: در جامعه تبلیغ می شود که نمی توانیم با دنیا دربیافتیم و مقابله و ایستادن در برابر ظالمین را افراط می دانند.

کاهش رتبه ایران در اوپک از دوم به چهارم

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت خاطرنشان کرد:‌ کسب جایگاه دومی در اوپک با توجه به افزایش تولیدات عراق تا حدی سخت است.

سید محسن قمصری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که میزان صادرات نفت ایران اکنون روزانه حدود یک میلیون بشکه است، گفت: برای افزایش صادرات نفت سقفی را در نظر نمی‌گیریم.

وی با بیان این‌که اکنون در اوپک در رتبه چهارم و یا پنجم قرار داریم، ابراز امیدواری کرد: با رفع تحریم‌ها به جایگاه دوم برسیم البته با توجه به افزایش تولیدات عراق کسب جایگاه دومی تا حدی سخت است.