۱۳۹۲ مهر ۲۳, سه‌شنبه

عید سعید قربان مبارک


سوزش مجدد رژيم از افشاگري پرونده اتمي توسط مجاهدين

اسرائیل و عربستان مخالف فرآیند غنی سازی در ایران

روزنامه وال استریت ژورنال امروز نوشت، باراک اوباما در حال بررسی امکانِ انجام غنی سازی در خاک ایران برای اهداف صلح آمیز، به عنوان بخشی از مذاکرات در حالِ انجام در ژنو است.

به گزارش مهر، این روزنامه در مطلبی با درج خبر فوق خاطر نشان کرد که مذاکرات ژنو دقیقاً در همین زمینه خواهد بود.

مذاکرات اتمی؛ اهداف فریبکارانه رژيم برای خريد وقت

دور اول مذاكرات هسته ای رژیم تهران با كشورهاي عضو گروه ۱+۵ شامل آمريكا، روسيه، انگليس، فرانسه، چين و آلمان در ژنو آغاز شد. اين مذاکرات در حالی برگزار  می شود که شب گذشته پس از ديدار کاترين اشتون مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا و جواد ظريف وزيرخارجه رژيم تهران، هر دو طرف تأکيد کردند انتظار ندارند اين دور از مذاکرات  به نتيجه ملموسی دست پيدا کند. 

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ايرنا) امروز در گزارشی، طرح پيشنهادی رژيم تهران به کشورهای 5+1 در مذاکرات ژنو را در حد يک نمايش پاور پوينتی (Powerpoint Presentation) معرفی کرد. 

بر اساس این گزارش، در اين طرح فقط گام های اول و آخر مشخص شده تا به گفته رژيم تهران مسير مذاکرات روشن باشد.

آمریکا دیدار با دیپلماتهای رژیم تهران را تکذیب کرد

خبرگزاری تسنیم: معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا و از اعضای هیأت دیپلماتیک این کشور در نشست ایران و ۱+۵ وجود هر گونه برنامه‌ برای دیدار بین دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی را رد کرد.

به گزارش اینترفاکس؛ معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که هیأت آمریکایی حاضر در مذاکرات هسته‌ای ایران در ژنو برنامه‌ای برای دیدار مجزا با هیأت ایرانی ندارد.

مرد اعدامی پس از 24 ساعت در بجنورد زنده شد

جام جم آنلاین: مرد سی‌و‌هفت ساله‌ای که به اتهام قاچاق مواد مخدر به مجازات مرگ محکوم شده بود، یک روز پس از اجرای حکم در زندان بجنورد و تحویل جسد به پزشکی‌قانونی، در میان ناباوری در سردخانه پزشکی‌قانونی زنده و به بیمارستان منتقل شد.

صبح چهارشنبه یک مرد زندانی که به اتهام حمل و نگهداری یک کیلو شیشه سه سال پیش بازداشت و به مجازات مرگ محکوم شده بود، از سلول مخصوص نگهداری محکومان به مرگ به محوطه زندان منتقل شد.