۱۳۹۲ خرداد ۲, پنجشنبه

عفو بین الملل: مجازات‌های قضایی ظالمانه, شلاق و قطع عضو در ایران ادامه دارد

نمايش انتخابات- شماره17- تشديد سركوب با نزديكتر شدن نمايش انتخابات

نمايش انتخابات-شماره18- تشديد اختناق و سركوب و بازداشت عوامل باندهاي رقيب و بستن رسانه هاي آنها

گزارش تازه آژانس انرژی اتمی؛ واکنش بسیار تند آمریکا

به گزارش «تابناک»، انتشار گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران، مهمترین خبری است که از شب گذشته تاکنون مورد توجه شمار زیادی از مطبوعات جهانی قرار گرفته است.

آمریکا یک موشک قاره پیمای اتمی را با موفقیت آزمایش کرد

خبرگزاری مهر به نقل از "آسوشیتد پرس گزارش داد، نیروی هوایی ارتش آمریکا یک موشک قاره پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته ای را با موفقیت آزمایش کرد.

بر اساس این گزارش ، موشک سه مرحله ای قاره پیمای " مینت من ۳" که قادر به حمل کلاهک اتمی می باشد ساعت ۶:۲۷ صبح روز چهارشنبه از پایگاه وندنبرگ کالیفرنیا شلیک شد و ۳۰ دقیقه بعد ۴۰۰۰ دورتر در "کواجالین آتول" در اقیانوس آرام فرود آمد.

بانک‌های اروپا نیز ارسال پول به کره شمالی را متوقف کردند

گروه‌های امدادرسان اروپایی اعلام کردند، به دنبال تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا بر اصلی‌ترین بانک تبادلات ارزی پیونگ یانگ‌، بانک‌های اروپا نیز ارسال پول به کره شمالی را متوقف کردند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه‌های امدادرسان اروپایی اعلام کردند، اگر ارسال پول کافی برای عملیات‌ به کره‌شمالی غیرممکن شود، وام‌دهندگان نیز احتمالا حمایت خودشان را از برنامه‌های امدادرسانی قطع می‌کنند.

اعدام یک زن زندانی با پیکر خونین در اثر ضربات شلاق

بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» روز گذشته حداقل یک زن زندانی در زندان قرچک ورامین در حالی که بدن وی خونین بود به دار آویخته شد.

بامداد روز چهارشنبه اول خرداد ماه حداقل یک زن زندانی بنام گیتی مرامی ۳۴ ساله متاهل و دارای یک دختر در محوطه زندان قرچک ورامین به دار آویخته شد.

موافقت فرانسه با گنجاندن حزب الله در لیست تروریستی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از امان (اردن)، وزیر خارجه فرانسه موافقت کشورش را با گنجاندن شاخه نظامی حزب الله لبنان در لیست تروریستی اتحادیه اروپا اعلام داشت.

لوران فابیوس که برای شرکت در نشست دوستان سوریه در اردن بسر می برد، چهارشنبه شب اعلام کرد که پاریس با پیشنهاد انگلستان مبنی بر قرار دادن شاخه نظامی حزب االله در لیست تروریستی اتحادیه اروپا موافق است و از آن حمایت خواهد کرد.

توپ در زمین "رهبر" و او در میانه معرکه است


منصور امان

برخلاف آنچه که به نظر می رسد، رد صلاحیت آقایان رفسنجانی و مشایی نه تنها یک پیروزی برای آقای خامنه ای نیست، بلکه چاله ای که پس از شکست پروژه "مُهندسی معکوس انتخابات" در آن گرفتار آمده را عمیق تر می کند. او فقط در حال پرداختن قسط اول تاوان این شکست است.

هشدار آمریکا به اعضای محور شرارت در منطقه

سنای آمریکا ارسال سلاح به مخالفان رژیم بشار اسد را کلید زد

به گزارش رادیو آلمان، یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که رژیم تهران سرباز به سوریه اعزام می‌کند. این افراد در کنار نیروهای بشار اسد و حزب‌الله لبنان در مقابل شورشیان می‌جنگند.