۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

درگيري مسلحانه نيروهاي مسلح عشاير عراق با نظاميان مالكي

در پيچ تاريخي هستيم ! 92 نفس گيرتر از 88 است! اگر لازم باشد بايد سيلي بخوريم!

5 میلیون حاشیه نشین شهری

اعدام یک روزنامه نگار اصلاح طلب به اتهام جاسوسی


فعالان در تبعید : بنا بر گزارشهای ارسالی به ” کمپین صلح فعالان در تبعید ” ؛ صبح امروز آقای محمد حیدری , روزنامه نگار و کوروش احمدی , فعال سیاسی در محوطه زندان اوین به دار آویخته شدند. اتهام این دو جاسوسی و همکاری با موساد و سیا اعلام شده است .

اسد: کنار نمی روم/با رژیم تهران همکاری داریم

خبرگزاری مهر: بشار اسد در گفتگو با دو رسانه آرژانتینی اظهار داشت: من هیچ تصمیمی درباره کناره گیری ندارم، زمانی که ِکشتی در قلب توفان است کاپیتان فرار نمی کند. 

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، "بشار اسد" در گفتگو با  مجله کلارین و خبرگزاری تیلام آرژانتین اظهار داشت: احتمال دخالت نظامی از سوی غرب، احتمال واضح و آشکاری است.

فارس: اعدام دو جاسوس آمریکا و اسرائیل

خبرگزاری سپاه پاسداراان موسوم به فارس: دو جاسوس سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه سحرگاه روز یک‌شنبه به دار مجازات آویخته شدند.

نخستین محکوم علیه که حکم صادره در مورد او به موقع اجرا در آمد محمد حیدری نام داشت که اطلاعاتی در زمینه مسایل مختلف امنیتی و اسرار کشور را تهیه و در ملاقات‌های مکرر خود با عوامل موساد در خارج از کشور، در اختیار آنان قرار داده بود و در این زمینه مبالغی نیز بعنوان دستمزد دریافت کرده بود.

وقوع دو زلزله در مرز سمنان و تهران

وقوع دو زمین‏لرزه در ایوانکی، نقاط مرزی استان‏های سمنان و تهران را لرزاند.

فارس: زمین‏‏لرزه‏‏های نسبتاً شدیدی با ۳.۵ و ۲.۷ ریشتر ایوانکی در شهرستان گرمسار را هم لرزاند. زلزله نخست در مرز سمنان و تهران در ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه و هشت ثانیه به وقت محلی رخ داده است؛

قیمت بنزین 43 درصد افزایش می‌یابد

افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی در سال جاری که پیش از این 38درصد تعیین شده بود، به 43 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، با تصویب مجلس شورای اسلامی علاوه بر افزایش 38 درصدی قیمت فراورده‌های نفتی در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، باز هم نرخ سوخت مایع افزایش می‌یابد البته با این تفاوت که درآمد حاصل از افزایش قیمت دوم صرف بخشی از طرح های توسعه‌ای وزارت نفت خواهد شد.

کره شمالی سه موشک هدایت شونده پرتاب کرد

توکیو،28 اردیبهشت،خبرگزاری «ریا نووستی»/ کره شمالی روز سه شنبه سه موشک هدایت شونده با برد کوتاه را پرتاب کرد.

به گزارش خبرگزاری"رنهاپ" با استناد به بیانیه وزارت دفاع کره جنوبی،دو موشک از سه موشک فوق الذکر صبح شنبه و موشک سوم بعداز ظهر شنبه پرتاب شد.

موافقت فرانسه با گزینه نظامی علیه رژیم بشار اسد

رادیو فرانسه: وزیر دفاع فرانسه روز جمعه با « کارل لوَن»، رئیس کمیته خدمات تسلیحاتی سنای آمریکا در واشنگتن دیدار کرد.

این مقام آمریکايی در مورد این دیدار و موضع فرانسه نسبت به بحران سوریه به خبرنگاران گفته است: فرانسه ممکن است گزینه‌های نظامی را در نظر بگیرد.

گزارش؛ جهنمی که رژیم برای دانشجویان درست کرده

روزنامه بهار: پس از انتشار خبر دومین خودکشی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، تا امروز نگاه پرسشگر رسانه‌ها و افکار عمومی به سکوت و عدم پاسخگویی مسئولان این دانشگاه خیره مانده است! انگار قرار نیست کسی درباره این سوالات صحبتی داشته باشد. انگار قرار نیست قضیه موشکافی شود.