۱۳۹۲ خرداد ۶, دوشنبه

وضعیت وخیم زندانیان سیاسی بیمار

دکتر هانی یازرلو فعال سیاسی با سابقه که روز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری جهت اجرای محکومیت خود بازداشت شد، هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین در شرایط نگران کننده ای بسر می‌برد.

لوموند: حکومت اسد از سلاح شیمیايی استفاده کرده

روزنامه فرانسوی لوموند در شماره امروز دوشنبه به نقل از گزارشگر و عکاس اعزامی خود به سوریه و همچنین پزشکان سوری نوشته که رژیم بشار اسد در چند مورد بویژه در حومه دمشق از سلاح شیمیايی استفاده کرده است.

ثبت نام از بسیجیان در تهران برای اعزام به سوریه

خبرنگار ما از تهران: با وجود اینکه پاسدار وحیدی وزیر دفاع جمهوری اسلامی مدعی شده که سپاه پاسداران هیچ نیروی نظامی به سوریه اعزام نکرده و نمی‌کند، اما غروب یکشنبه 5 خرداد در حسینیه «امام موسی بن جعفر» واقع در خیابان 17 شهریور تهران (شهباز سابق) حوالی میدان خراسان مراسمی برگزار شد که در آن بسیجیانی که خواستار اعزام به سوریه و جنگ علیه مخالفان رژیم بشار اسد بودند فرم درخواست امضاء کردند.

هفت درویش گنابادی به دادگاه انقلاب شیراز احضار شدند

خبرگزاری هرانا - هفت تن از دراویش گنابادی ساکن کوار، بر اساس احضاریه‌ی کتبی به دادگاه انقلاب شیراز احضار شده‌اند.

دانشجوی محروم از تحصیل در بابل بازداشت شد

به گزارش ندای سبز آزادی، اشکان ذهابیان، دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه فردوسی مشهد و عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت،  صبح امروز در منزل پدری در بابل بازداشت شد.  

شلیک راکت از منطقه تحت کنترل حزب الله به اسرائیل

خبرگزاری فارس: برخی مناطع اطلاع رسانی اعلام کردند که دیشب موشکی از منطقه مرجعیون در جنوب لبنان به سمت اسرائیل شلیک شده است.