۱۳۹۲ مرداد ۲۶, شنبه

پاسخ آخوند روحاني به كيهان خامنه اي: خوشحال می‌شوم همه وزرا رأی بیاورند

تظاهرات ميليوني مردم عراق با شعار «مردم سرنگوني نظام را ميخواهند»

محرومیت خانم گل فوتبال ایران به خاطر انتقاد از خوابگاه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خانم طنین نراقی را به مدت سه ماه از حضور در مسابقات محروم کرده و ۲۰۰ هزار تومان هم جریمه نقدی برای او در نظر گرفته است . نراقی در واکنش به این حکم گفته است شاید فوتبال را کنار بگذارد زیرا توان پرداخت چنین جریمه‌ای را ندارد و خودش را هم سزاوار این حکم نمی‌داند.

کارخانجات تولید فرآورده‌های دارویی به مرز تعطیلی رسیده‌اند

به دلیل مشکلات بوجود آمده پس از صدور بخش نامه سازمان جنگل‌ها و مراتع، ۱۲ کارخانه تولید فرآورده‌های دارویی در استان‌های فارس، کرمان و کرمانشاه به مرز تعطیلی رسیده‌اند.

جلیل مغازه‌ای رییس اتحادیه صادر کنندگان گیاهان دارویی و فرآورده‌ها درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با گلایه از بخش‌نامه‌ سازمان جنگل‌ها و مراتع اظهار اشت: متاسفانه این سازمان با بخش نامه‌ای که اخیرا صادر کرده مشکلات زیادی را برای صادر کنندگان گیاهان دارویی به وجود آورده است.

رنجنامه کشیش زندانی درباره شکنجه در بازداشتگاه

 "فرشید فتحی" از نوكیشان مسیحی که توسط دادگاه انقلاب تهران به شش سال حبس محكوم شده است در یادداشتی که به تازه گی از وی منتشر شده از شکنجه های شدید روحی و تحت فشار بودن خود توسط ماموران و بازجویان خبر داد.

« محبت نیوز» - "فرشید فتحی" از نوکیشان و فعالین مسیحی است که دوران محکومیت 6 ساله خود را در زندان اوین می گذارند، وی در رنج نامه خود خبر داده که در زندان با شکنجه‌های شدید روحی قرار گرفته و برای تحت فشارقرار دادن وی درباره بازداشت همسر و سکته پدرش اخبار دروغ به او گفته شده است.

مقام عراقی: رژیم تهران به سوریه سلاح می فرستد

به گزارش ایسنا،  وزیر امور خارجه عراق مدعی ارسال سلاح از سوی رژیم تهران به سوریه شد.

هوشیار زیباری که در واشنگتن به سر می‌برد در سخنانی در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل بیان کرد که کشورش هواپیماهای رژیم ایران را مورد بازرسی قرار داده و به تهران شکایت کرده است اما به هر حال (عراق) نتوانسته است راه‌هایی را برای جلوگیری کامل از ارسال این محموله‌های هوایی در پیش بگیرد. اما اکنون می‌توانم بگویم که تعداد این محموله‌ها کاهش یافته ولی متوقف نشده است.