۱۳۹۲ اسفند ۸, پنجشنبه

افشاي اسناد فروش سلاح به ديكتاتوري مالكي براي سركوب مردم عراق از سوي رژيم آخوندي

اعدام جمعی ۶ زندانی در زندان گوهردشت کرج

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/02/1924400_272687489558164_1517048093_n.jpgرژيم ضدبشری آخوندی صبح چهارشنبه 7اسفندماه جاری در يک اعدام جمعی شش زندانی را در زندان گوهردشت ، بدار آويخت. تا کنون هيچ خبری از اعدام جمعی اين زندانيان توسط رژيم آخوندی منتشر نشده است.

کارگران پسماند شهری در مقابل شهرداری قزوین تجمع کردند

صبح امروز حدود ۵۰ نفر از کارگران شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و دست مزدشان در مقابل شهرداری قزوین تجمع کردند.
به گزارش ایلنا، این کارگران که حقوق ۴ ماه سال جاری و ۲ ماه از حقوق سال گذشته‌شان را از پیمان‌کاران دریافت نکرده‌اند، خواستار دخالت شهرداری در بازپس‌گیری حقوق‌ ماهانه‌شان از پیمانکار شدند.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین با حضور در جمع کارگران معترض به آنان وعده داد که امشب قسمتی از حقوق معوقه کارگران را به حساب آن‌ها واریز می‌شود و از این به بعد نحوه پرداخت حقوق کارگران پیمانکار خدمات شهری ساماندهی اساسی خواهد شد.

رئیس جمهور فراری اوکراین از پوتین کمک خواست

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رسانه‌های روسی اعلام کردند ویکتور یانوکویچ، رئیس‌جمهور اوکراین که به دنبال اعتراضات این کشور مجبور به کناره گیری از قدرت شد، از مقامات روسیه خواسته تا امنیتش را تضمین کنند.

به گفته این منابع، روسیه با درخواست یانوکوویچ برای تضمین امنیت شخصی وی موافقت کرده است.

یانوکوویچ پیشتر اعلام کرده بود همچنان رئیس جمهور قانونی اوکراین است و از روسیه خواسته بود امنیت او را در برابر حاکمان جدید اوکراین تضمین کند.

اظهارات تهدید آمیز جان کری علیه رژیم اسد


رژیم بشار اسد حکم دستگیری شماری از اعضای خانواده نیروهای مخالف سوریه را صادر کرده است که در مذاکرات صلح ژنو حضور داشتند. دولت سوریه اعضای هیئت مذاکره‌کننده اپوزیسیون را تروریست خوانده و اموال ‌آنها را مصادره کرده است.

وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای، ضمن محکوم کردن این اقدام رژیم اسد، خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط بازداشت شدگان شده و گفته است، این اقدام یک دهن کجی آشکار به تلاش های بین المللی برای حل و فصل مسالمت آمیز بحران سوریه است.

اظهارات تهدید آمیز جان کری علیه رژیم تهران


وزیر خارجه آمریكا در جمع خبرنگاران گفته ما تلاش می کنیم تا پی ببریم که آیا قبل از آنکه بخواهیم به جنگ با رژیم ایران برویم، راه‌حل سیاسی وجود دارد یا خیر.

به گزارش نمانیوز، خبرگزاری رویترز نوشت، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه، به گروهی از خبرنگاران گفت که آمریکا تعهد دارد قبل از آنکه موضوع جنگ با رژیم ایران را بررسی کند، مذاکرات هسته‌ای با ایران را دنبال کند.

آزادی (جمشید پیمان)


شاملو