۱۳۹۳ شهریور ۱۷, دوشنبه

کشف بسته مشکوک در فرودگاه لوتان لندن و تخلیه...

به گزارش خبرگزاری رویتر، پلیس و مقامات فرودگاهی در شمال لندن اعلام کردند پیدا شدن بسته ای مشکوک در فرودگاه لوتان لندن باعث تخلیه ساختمان ترمینال این فرودگاه شد.
فرودگاه لوتان در وبسایت رسمی خود اعلام کرد: مقامات فرودگاه لوتان لندن تصمیم گرفتند ساختمان ترمینال را بعد از پی شدن شئ مشکوکی در بخش بازرسی های امنیتی تخلیه کنند.
این تصمیم از طریق همکاری با پلیس و در راستای تامین ایمنی و امنیت مسافران و کارکنان فرودگاه گرفته شد.

ترس و وحشت رژیم از شکست مذاکرات اتمی



ایسنا: معاون وزیر خارجه‌ درباره فضای مذاکرات هسته‌ای با 1+5 گفت:‌ این مذاکرات سخت است.
عباس عراقچی، عضو ارشد مذاکرات هسته‌ای در گفت‌وگو با شبکه‌ 4 تلویزیون انگلیس در مورد پیش بینی‌اش از آینده مذاکرات اظهار کرد: ما خوشبین هستیم همانطور که تمام دیپلما‌ت‌ها باید باشند اما زمان کوتاهی باقی مانده و زمان به سرعت در حال گذر است.
این عضو ارشد تیم مذاکره کننده‌ هسته‌ای در پاسخ به این سوال که بسیاری از این مذاکرات انتظار بالایی دارند و خواستار توافق هستند گفت: توافق خوب توافقی است که شان ما را حفظ کند.
عراقچی همچنین در مورد شکست احتمالی مذاکرات هسته‌ای گفت: بگذارید اصلا به این موضوع فکر نکنیم. گزینه جایگزین مذاکرات بسیار وحشتناک است چون اگر ما به توافق نرسیدیم شرایط به وضعیت پیش از توافق بازمی‌گردد.

خامنه ای در پی ابتلا به سرطان پروستات مورد جراحی قرار گرفت

خبرگزاری رسمی حکومتی رژیم، ایرنا خبر جراحی پروستات خامنه ای جلاد را اعلام کرده و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی “رهبر جمهوری اسلامی” اعلام کرده که عمل جراحی علی خامنه‌ای موفقیت‌آمیز بوده است. این پایگاه اطلاع‌رسانی از قول خامنه‌ای نوشت: «البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند، لیکن ان شاءالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است.»
اما مردم ايران تعبيرات خاص خود را از عمل جراحي ولي قيه طلسم شكسته و در بن بست گير كرده ارتجاع دارند و او را به استهزاء كشيده اند!
از جمله اينكه: ”آغا رفع گير كرده!” ” تُرمستاتش خراب شده”! و ….

قطع مخفيانه دست 5 نفر در اصفهان

محمدرضا حبيبي دادستان جنايتكار سابق استان اصفهان به قطع مخفيانه دست 5نفر در اصفهان اذعان كرد و گفت: طي يك سال گذشته پنج فقره قطع يد به‌عنوان حد شرعي در زندان اجرا شده كه به‌دليل دشمني‌هاي بيروني رسانه‌يي نشده است.
سايت حكومتي عصر ايران