۱۳۹۳ تیر ۲۷, جمعه

آمریکا: دست داشتن روسیه در سرنگونی هواپیما

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا،‌ روز جمعه گفت موشکی که از مناطق تحت کنترل جدایی طلبان طرفدار روسیه اوکراین به طرف هواپیمای مسافربری مالزیایی شلیک شده به سرنگونی این هواپیما انجامیده است.
رئیس جمهور آمریکا همچنین خواستار تحقیق و تفحص بین المللی در این باره شد.
از سوی دیگر نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: دست داشتن روسیه در سرنگونی هواپیمای مالزیایی بعید نیست.
، شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه در نشست فوق العاده خود خواستار تحقیق بین‌المللی مستقل، جامع و کامل درباره سرنگونی هواپیمای مسافربری مالزیایی با 298 مسافر بر فراز اوکراین شد و از همه طرف ها خواست تا به بازرسان اجازه دسترسی به محل حادثه را بدهند.

كارشكني مأموران عراقي در رفت و آمد بيماران ليبرتي به بيمارستان

شکنجه های وحشیانه و قرون وسطایی یک زندانی در زندان مرکزی زندان زاهدان

روز سه شنبه ۲۴ تیرماه زندانی اسماعیل رضایی حدودا ۲۸ ساله از بند ۷ زندان مرکزی به فردی به نام خزایی مدیر داخلی زندان مراجعه کرده و به این فرد گفته است که چند ماه است به وی اجازه ملاقات با خانواده اش داده نشده و نسبت به این مسئله اعتراض کرده بود.
بلافاصله پس از این اعتراض ،به دستور خزایی مدیر داخلی زندان این زندانی به بند قرنطینه شکنجه گاه زندان مرکزی زاهدان منتقل شده و توسط شکنجه گری به نام میرکمالی مورد شکنجه وحشیانه قرار می گیرد.

روز جهانی ماندلا و ۶۷ دقیقه کمک به دیگری

سال ۲۰۱۴ اولین سالی است که مردم در سرتاسر جهان «روز ماندلا» را پس از مرگ او جشن می‌گیرند.
روز جهانی نلسون ماندلا (یا روز ماندلا) به پیشنهاد سازمان ملل متحد هر سال در ۱۸ ماه ژوئیه، روز تولد نلسون ماندلا، جشن گرفته می‌شود. این روز در سال ۲۰۰۹، رسماً به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی ثبت شد.

مجاهد خلق حبیب آزاده رستگار شد و به یاران مجاهدش پیوست