۱۳۹۱ اسفند ۲۱, دوشنبه

برخورد غیرانسانی و سکته پدر یک زندانی سیاسی

برخوردهای غیر انسانی و توهین آمیز دادستان نظامی ارومیه با پدر یک زندانی سیاسی منجر به سکته قلبی وی گردید 

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» روزگذشته پدر زندانی سیاسی ایرج محمدی به منظور پیگیری به عدم اجازه دادستان نظامی ارومیه به بستری شدن فرزندش در بیمارستان به وی مراجعه نمود.

بازداشت بیش از ٣٠ تن در کردستان طی یک هفته

کردستان میدیا: بیش از ٣٠ فعال سیاسی، کارگری، فرهنگی، آیینی و روزنامه‌نگار طی یک هفته‌ی گذشته در کردستان ایران بازداشت شده‌اند.

مدت یک هفته است سرتیتر مهم‌ترین خبرهای بخشی از رسانه‌های کردستان ایران، به بازداشت فعالان حوزه‌های مختلف اختصاص یافته به طوری که طی یک هفته‌ی گذشته ٣١ تن توسط نهادهای امنیتی حکومت اسلامی ایران بازداشت شده‌اند.

تجمع کامیون داران درمقابل مجلس ارتجاع، اخراج کارگران کارخانه‌ ها


تعدادی از کامیون داران زحمتکش روزیکشبنه۲۰ اسفند در اعتراض به عدم تحویل خودروهایشان در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.
کامیون داران زحمتکشی که کامیون‌های فرسوده خود را به منظور تعویض با کامیون‌های جدید به ایران خودرو سپرده بودند، در اعتراض به تحویل نگرفتن کامیون‌های جدید در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.

جنگ گرگها

واكنش تند آخوند قرائتي به تسليت و تجليل دجالگرانه و دروغين احمدی نژاد از هوگو چاوز
كسي مي ميرد و کسی هم از گوشه دیگر دنیا تسلیت می گوید و می‌نویسد؛ «من اطمینان دارم که او از عباد صالح است و او به همراه مسیح و مهدی موعود خواهد آمد» ! شما چکاره هستید که این حرفها را بر زبان می آورید؟!

بازداشت بدری صفیاری، دانشجوی وبلاگ نویس در استان فارس

بدری صفیاری، دانشجوی دانشگاه كَوار فارس، و نویسنده وبلاگ «صوفی»، روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۹۱ بعد از بازگشت از شهر محل دانشگاه به شیراز، توسط سه تن از ماموران لباس شخصی بازداشت شد.

وقوع ۹ زلزله در یزد طی ۲۴ ساعت گذشته

از عصر روز گذشته تاکنون ۹ زلزله مناطق مختلف در استان یزد را به لرزه درآورده است. گرچه اغلب زلزله های یزد در مناطقی مانند طبس رخ می دهد که این مناطق قبلا در زلزله ها دچار ویرانی و بازسازی شده‌اند اما زلزله های امروز در این شهرستان نبوده است. 

اخراج از مدرسه دولتی به دلیل ناتوانی در پرداخت پول

اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان مریوان، شماری از دانش‌آموزان دختر مدارس این شهر را به دلیل عدم پرداخت وجه نقد مطالبه شده از ادامه‌ی تحصیل محروم کرد.

بازداشت یک دانشجوی وبلاگ نویس در استان فارس

کمیته گزارشگران حقوق بشر- به گزارش منابع خبری یکی از دانشجویان وبلاگ نویس استان فارس، روز چهارشنبه گذشته در شیراز بازداشت شد.