۱۳۹۲ اردیبهشت ۲, دوشنبه

اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران: اعدام 23زنداني در شهرهاي مختلف كشور

تلويزيون لومن بلو- سوئيس: طولاني ترين تحصن در تاريخ ژنو تظاهر كنندگان ايراني آغاز سومين سال تحصن شان را برگزار كردند

آژانس بین المللی انرژی اتمی به تمرکزروی فعالیتهای مشکوک اتمی رژیم ایران ادامه می دهد

محاكمه سه نماینده مجلس رژیم متهم به فساد بانكی

تهران - پرونده سه نماینده مجلس هشتم در ارتباط با فساد بزرگ سه هزار میلیارد تومانی به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شده و قرار است بزودی محاكمه شوند. 
  
سرپرست دادگاه كیفری استان تهران در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفته كه پرونده این نمایندگان قرار است در شعبه 76 دادگاه كیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گیرد و زمان آن نیز در شرف بررسی و تعیین وقت است.

برادران کُردپور در چنگال اطلاعات سپاه ارومیه

خانواده‌ی "مسعود و خسرو کُردپور" پس از گذشت ٤٥ روز از بازداشت‌شان، توانستند در بازداشتگاه اداره‌ی سپاه در ارومیه با این دو برادر ملاقات کنند. 

به گزارش وب‌سایت کُردستان میدیا، همسرخسرو و همچنین خواهر برادران کُردپور روز دوشنبه مورخه‌ی دوم اردیبهشت‌ماه موفق شدند با نظارت و کنترل نیروهای اداره‌ی اطلاعات، برادران کُردپور را در بازداشت‌گاه اداره‌ی اطلاعات سپاه در شهر ارومیه به مدت ١٠ تا ١٥ دقیقه ملاقات کنند.

بوستون، بازپرسی اولیه از تروریست اسلامی

رادیو آلمان: جوهر سارنایف، یکی از مظنونان بمب‌گذاری بوستون در بیمارستان مورد بازپرسی اولیه قرار گرفته و به پرسش‌های ماموران پاسخ کتبی داده است. وی به علت اصابت گلوله به ناحیه گلو هنوز قادر به تکلم نیست.

کارگر زندانی نمی تواند کنار فرزند سرطانی باشد

روزآنلاین: پس از سه سال محرومیت از مرخصی، بالاخره به او اجازه دادند به مرخصی بیاید؛ آن هم بر بالین کودک بیمارش. کودک ۱۳ ساله‌ای که در غیاب پدر، مبتلا به سرطان شده است. حال می‌گوید وزارت اطلاعات با تمدید مرخصی‌اش مخالفت کرده و تنها امیدش به دادستانی است تا چند روزی بیشتر بر بالین فرزندش بماند. 

پنی سیلین چینی تاکنون جان 5 نفر را گرفته است

نتایج بررسی پرونده ای در پزشکی قانونی نشان داد که پنجمین نفری که به دلیل چرك كردن گلو به پزشک مراجعه کرده و تزریق پنی سیلین چینی به مرگ وی منجر شده است.

دکتر ایرج خسرو نیا، رئیس جامعه متخصصین داخلی ایران در گفتگو با بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:

رژیم تهران برای انتخابات سوریه هم تصمیم می گیرد

به گزارش رادیو فرانسه، جمهوری اسلامی می گوید بهترین سناریو برای حل بحران سوریه آن است که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور در سال ٢٠١٤ در قدرت باقی بماند.

ماهی 800 تومان برای فعالیت در ستاد انتخاباتی قالیباف

تیم انتخاباتی محمدباقر قالیباف شهردار تهران که از ماه ها پیش در شهرستانها فعالیتشان را آغاز کرده اند، برای گسترش فعالیت ستادهای تهران به هر خبرنگار پیشنهاد پرداخت حقوق ماهانه 800 هزار تومان را داده است. روابط عمومی شهرداری ها در مناطق 22 گانه تهران به عنوان سرتیم تبلیغاتی فعالیت می کنند و خانه های فرهنگ و فرهنگسراها در هر محلی به عنوان شعب فرعی ستادهای انتخاباتی فعالیت می کنند. 

اعدام چهار تن دیگر از جمله 2 زن در کرمانشاه

صدا و سیمای رژیم: چهار قاچاقچی مواد مخدر امروز در زندان دیزل آباد کرمانشاه اعدام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت : حکم اعدام این افراد که 2نفر زن هم بودند پس از طی مراحل قانونی در دادستانی کشور تایید و صادر شد.

ملکی گفت : این افراد در گذشته مورد رافت اسلامی قرار گرفته بودند ولی هچنان به این کار خود ادامه می دادند.

حکایتهای عجیب قاچاق انسان در شرق کشور

شبکه ایران: راههای گوناگون و عجیبی که مهاجران غیر قانونی برای حضور در بازار کار داخلی و سکونت غیرمجاز در کشور انتخاب می کنند هر چند دردناک است اما در کمال تعجب بدون وقفه ادامه دارد و هزینه های بسیاری را بر جامعه تحمیل می کند.

اعدام چهار نفر از جمله دو جوان افغانی در مشهد

به گزارش روزنامه خراسان، سپيده دم روز گذشته ۲ جوان افغانی در زندان مرکزی مشهد اعدام شدند.

چهارشنبه گذشته نيز ۲نفر که به اعدام محکوم شده بودند در زندان مشهد به چوبه دار سپرده شدند.

اتهام این افراد تجاوز اعلام شده است.

فعالان حقوق بشر می گویند، آمار اعدام در ایران افزایش یافته است.

به گفته ناظران، سرعت گرفتن خارق العاده ماشین اعدام در ایران، نشانه افزایش دشواری های حکومت اسلامی در رویارویی با مشکلات سیاسی و اجتماعی است.