۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

ماه هاي آينده براي ايران فوق العاده حساس است

پاسدار رضايي: امروز بيشستر احساس خطر مي كنم

اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران - خط و نشان كشيدن وزير اطلاعات ملايان براي رفسنجاني

ایران از نظر آزادی مطبوعات در رتبه ۱۹۱ جهان قرار گرفت

رادیو  فردا : فریدم هاوس یا خانه آزادی در گزارش سالانه خود از وضعیت آزادی مطبوعات در جهان که روز چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت منتشر شد، ایران را به روال سال‌های قبل در شمار بدترین کشورها قرار داد که حکومت آن حق دسترسی مردم به رسانه آزاد را از آنان سلب می‌کند.

کمیسیون آمریکایی آزادی مذهب: ایران ناقض آزادی مذهب است


یک نهاد آمریکایی که وضعیت آزادی مذاهب در جهان را رصد می‌کند، در گزارش سالانه خود، ایران را به همراه ۱۴ کشور دیگر جهان در شمار بزرگ‌ترین ناقضان مذهب معرفی کرد.

خانه‌های تاریخی یزد به بهانه توسعه حریم “امامزاده جعفر” یکی یکی فرو می ریزند، تا برای همیشه از تاریخ ایران محو شوند


بافت تاریخی یزد می لرزد، تخریب بزرگ در راه است
هنوز بمب ساعتی تخریب‌های بافت تاریخی شیراز در گوش‌ها زنگ میزند که دوستداران میراث فرهنگی از آغاز تخریب بزرگی در شهر بادگیرها و دوچرخه‌ها خبر می‌دهند. تن بافت تاریخی یزد چنان میلرزد که از صد زمین لرزه بدتر است.

خامنه ای جنایتکار در در رديف شرورترين افراد در جهان

مجله آمريکايی فارن پاليسی، ولی فقیه رژیم آخوندی را در رديف شرورترين افراد در جهان قرار داد.
در ارزيابی اين نشريه علاوه بر خامنه ای، پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران، آخوند مصلحی وزير اطلاعات، پاسدار رستم قاسمی وزير نفت و محسن فخری زاده از دست اندرکاران برنامه اتمی رژيم نيز در رديف افراد شرور قرار گرفتند.

دو كارگر در معدن سرب و روي كوشك بافق جان باختند

روز دوشنبه 9 ارديبهشت حوالي ساعت 3 بعدازظهر و درفاصله دو روز مانده به روز جهاني کارگر ، حوادثي ديگر در معادن جان دو كارگر را گرفت.

بحران اتمی؛ دیدار اشتون و جلیلی در استانبول

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، یک منبع اروپايی گفته کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مذاکره ‌کننده‌ ارشد گروه ۱+۵ در پرونده‌ هسته‌ ای رژیم تهران، روز 15 ماه می با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت رژیم تهران، در استانبول دیدار خواهد کرد.

تجمع كارگران در تهران و اعتصاب در بوشهر

 جمعی از کارگران با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی در مقابل ساختمان مجلس شواری اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، تجمع کنندگان که مضمون پارچه نوشته‌های آن‌ها اختلاف فاحش بین دستمزد ۴۸۷ هزار تومانی و خط فقر یک میلیون و ۵۰۰ هزا تومانی بود، ضمن اعتراض به گسترش شکاف طبقاتی در جامعه خواستار بازبینی دستمزدهای سال جدید شدند.

دو پاسدار - تروریست در کنیا مجرم شناخته شدند

دادگاهی در کنیا دو عضو سپاه پاسداران را گناهکار تشخیص داد که به ظن برنامه‌ریزی برای بمب‌گذاری در شهرهای کنیا در این کشور دستگیر شده بودند. انتظار می‌رود حکم این دو روز دوشنبه اعلام شود. این دو ممکن است به ۱۵ سال حبس محکوم شوند.

حکومت اسلامی در قعر جدول آزادی مذهب و مطبوعات

به گزارش رادیو آلمان، "کمیسیون آمریکایی آزادی مذاهب" در گزارشی که این هفته منتشر کرده است، از ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی بعنوان کشوری نام می‌برد که نقض حق آزادی مذهب در آن به طور سیستماتیک، مستمر و شدید انجام می‌گیرد.

وقوع زلزله در استانهای بوشهر و سیستان و بلوچستان

صدا و سیمای رژیم: زمین لرزه شهرهای آبدان در استان بوشهر و ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.  

زمین لرزه ای به بزرگی 4 و 8 دهم ریشتر آبدان در استان بوشهر را لرزاند.

این زلزله ساعت 5 و 5 دقیقه و 42 ثانیه رخ داد.

مانور بزرگ نظامی آمریکا و متحدانش در خلیج فارس

آمریکا و ۳۰ کشور متحد آن شامل انگلیس و کشورهای عربی قصد دارند یک مانور بزرگ نظامی مشترک را تا چند روز دیگر در خلیج فارس برگزار کنند.

به گزارش تسنیم به نقل از پرس تی‌وی؛ مانور نظامی مشترک آمریکا و 30 کشور متحد این کشور قرار است طی روزهای 6 تا 30 ماه می در خلیج فارس برگزار شود.

حمله شدیداللحن وزیر اطلاعات خامنه ای به رفسنجانی

 کسی که خودش را پیشگوی فتنه حوادث 88 اعلام می‌کند، عملاً پیشگویی نکرده و خودش ایجاد فتنه کرده و نقشی اساسی در فتنه داشته است / منجی سازی از یک فرد که خود سامان دهنده این نابسامانی‌ها است، برنامه‌ای است که فتنه گران برای روی کار آمدن طراحی کرده‌اند / اگر به واسطه برخی ملاحظات مانند آن دو نفر (موسوی و کروبی) با وی برخورد نشده و آزادی عمل دارد امروز طلبکار نظام نباشد

سفر پدر معنوی طالبان به تهران برای دیدار با خامنه ای

 مشاور ارشد ولی فقیه در امور بين ‌الملل از سفر پدر معنوی طالبان برای شرکت در نشستی در تهران با حضور خامنه ای خبر داد .

به گزارش ايسنا،علی اکبر ولايتی با تاييد خبر سفر "مولانا سميع الحق" به تهران، از وی به عنوان پدر معنوی طالبان ياد کرد و گفت، مولانا سميع الحق برای شرکت در"اجلاس جهانی علما و بيداری اسلامی"  به ايران سفر کرده و در تهران از افکار طالبان دفاع کرده است .

تاخت بسوی انتخابات با اسب لنگ "انضباط اجتماعی"

منصور امان

در همان حال که یک خیمه شب بازی اداری بین "خانه کارگر" و وزارت کشور در پی به انفعال کشیدن کارگران در روز اعتراضی اول ماه مه بود، بسیج سخت افزاری حُکومت برای جلوگیری از سر باز کردن نارضایتی گُسترده در جامعه نیز جریان داشت.