۱۳۹۲ خرداد ۳۱, جمعه

اتحادیه اروپا مذاکره با ترکیه را بحال تعلیق درآورد

آلمان نیز سفير ترکيه را احضار کرد 

همشهری آنلاین: رفتار جنجالی دولت ترکیه با منتقدانش پیامدهایی را برای جاه طلبی‌های آنکارا در زمینه پیوستن به اتحادیه اروپا هم داشت. 

خسارات زلزله نسبتا شدید امروز فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تیم‏های مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فیروزکوه در حال بررسی خسارات زلزله امروز هستند و هنوز نتیجه جمع‏بندی‏ها مشخص نشده است.

جشن فوتبال؛ حمله وحشیانه ماموران به مردم بی دفاع

سبزوار نيوز / عوامل يگان امداد نيروي انتظامي شهرستان سبزوار در اقدامي ناشايست با حمله به مردمي كه در حال شادي براي پيروزي ملي فوتبال كشورمان جشن گرفته بودند تعدادي از آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

ضرب و شتم دانشجوی زندانی و تهدید خانواده وی

خبرگزاری هرانا - با وخامت حال آرش محمدی نگرانی در مورد وضعیت وی افزایش یافته و از سوی دیگر پیگیری های خانواده وی با تهدید به بازداشت ایشان همراه بوده است.

تظاهرات بی ‌سابقه در برزیل؛ تشکیل جلسه بحران

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریودوژانیرو، یک جوان 18 ساله به عنوان اولین کشته در اعتراضات برزیل در استان سائوپائولو جان خود را از دست داده است.

ادامه تظاهرات ضد دولتی در ترکيه؛ واکنش آلمان

 پلیس ترکیه عصر روز پنجشنبه برای متفرق کردن تظاهرکنندگان ضد دولتی در شهر آنکارا از خودروهای آب پاش و گاز اشک آور استفاده کرد. 

بیست زندانی اهل سنت در خطر اعدام قریب الوقوع

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: بر اساس اخبار رسیده از زندان رجایی شهر کرج، تعدادی از زندانیان اهل سنت محکوم به اعدام در این زندان در انتظار صدور رای دیوان عالی کشور بوده و در خطر اعدام قریب الوقوع قرار دارند و طی روزهای اخیر نیز شش فعال مذهبی اهل سنت برای اجرای حکم اعدام به زندان قزلحصار کرج منتقل شده اند. 

محرومیت از تحصیل برای دانشجوی اهل سنت

خبرگزاری هرانا - دکتر موسی احمدی دانشجوی فوق تخصص "غدد و متابولیسم" اهل سنت و از اعضای "مکتب قرآن" از ادامه تحصیل محروم شد.