۱۳۹۲ بهمن ۲, چهارشنبه

ايران: تأييد حكم اعدام يك زنداني سياسي جوان كه در هنگام بازداشت 17ساله بود

نماینده مجلس رژیم خواستار افشای جزئیات توافق ژنو شدند

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/01/1621679_261267914033455_417555524_n.jpgبدنبال زهرخوران اتمي، جنگ و جدال و اعتراض‌ به توافق‌ هسته‌ای رژيم در ژنو در مجلس وحوش شدت می‌گیرد. یک نماینده مجلس ارتجاع توقف غنی‌سازی ۲۰درصدی را به مردم تسلیت گفته و ۱۵۰ نماینده نیز با امضای نامه‌ای به رئیس مجلس، خواستار توضیح دولت درباره متن توافق‌ها شده‌اند.
به گزارش راديو آلمان, اعتراض و انتقاد به توافق‌های ژنو که سرانجام منتهی به توقف غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم شده، روز به روز شدت بیشتری می‌گیرد.

ژنو2؛ بشار اسد خط قرمز است/اسد جايی ندارد

کنفرانس صلح سوریه معروف به ژنو 2 لحظاتی پیش در مونترو سوئیس آغاز شد. این کنفرانس از حمایت آمریکا و روسیه برخوردار است و به دنبال یافتن راه‌حلی برای پایان دادن به جنگ سوریه است.
 

«ولید المعلم» وزیر خارجه رژیم سوریه گفته موضوع نظام سوریه و «بشار اسد» رئیس جمهوری این کشور خط قرمز است.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الحیات، المعلم پیش از رسیدن هیئت سوری به سوئیس برای مشارکت در کنفرانس بین المللی ژنو۲ تاکید کرد که موضوع رئیس جمهوری این کشور و نظام حاکم بر آن برای دمشق و ملت سوریه خط قرمز به شمار می‌روند.

جنایت هولناک ماموران رژیم در متروی تهران

ماموران حکومتی با توقیف اموال یک دستفروش به ارزش 8 هزار تومان ( 2 دلار ) او را وادار به خودکشی کردند.
در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز شنبه ماموران مترو ایستگاه گلبرگ اقدام به توقیف اموال یک دستفروش جوان کرده‌اند. این دستفروش که موفق نشده اموال خود را از ماموران مترو پس بگیرد تهدید کرده بود که در صورت عودت ندادن اموالش خود را به زیر قطار پرتاب خواهد کرد. بعد از بی توجهی ماموران مترو و پس ندادن اموال این دستفروش ( لابد به او گفته اند خودت را بکش , فدای سر آقا ) ، مرد جوان خود را جلوی قطار مترو انداخته است و در اثر برخورد با قطار .... بدنش جدا شده است.

تیراندازی به تظاهرکنندگان معترض در اوکراین؛ 2 کشته


به گزارش خبرگزاری فرانسه از کیف، نیروهای ضدشورش اوکراین صبح امروز به تظاهرکنندگانی که در خیابان گروشوسکی ، در مرکز کیف ، نزدیک مقر دولت و پارلمان تظاهرات می کردند، یورش بردند.

شاهدان گفتند در جریان درگیری ماموران با تظاهرکنندگان صدای تیراندازی شنیده شده است.

ساعتی بعد دادستانی اوکراین تاکید کرد در تظاهرات امروز  دو نفر بر اثر شلیک گلوله کشته شدند.

ژنو2؛ درگیری لفظی بان‌کی مون و وزیر خارجه اسد


سخنرانی وزیرخارجه سوریه در افتتاحیه کنفرانس ژنو ۲ به درگیری لفظی دبیر کل سازمان ملل متحد با وی انجامید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، بان‌کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد با توجه به زمان‌بندی مقرر برای هر یک از سخنرانان برای لحظاتی مانع از ادامه سخنرانی ولید المعلم وزیر خارجه سوریه شد.