۱۳۹۲ مرداد ۳۰, چهارشنبه

جمع‌آوری ماهواره، زن سنندجی را به کام مرگ فرستاد

نگاره: ‏جمع‌آوری ماهواره، زن سنندجی را به کام مرگ فرستاد 

زن جوانی در سنندج به دلیل ترس از ورود سرزده‌ی مأموران انتظامی جهت جمع‌آوری دیش ماهواره، به هنگام پایین آمدن از پشت‌بام خانه جان سپرد.
بنا به گزارش ارسالی به آژانس خبررسانی کُردپا،عملیات "کماندویی" مأموران حکومتی در جمع‌آوری دیش ماهواره موجب می‌شود که این هموطن با پریدن به تراس و سقوط به حیاط خانه جان خود را از دست می‌دهد.هویت این زن تاکنون نامعلوم می‌باشد.
طی سال‌های اخیر جمع‌آواری ماهواره در مناطق کُردنشین ایران به سبب وجود شبکه‌های فضایی وابسته به احزاب کُرد اپوزسیون و نیز متعلق به حکومت اقلیم کُردستان به صورت همیشگی و ضربتی اجرا می‌شود که در اکثر این نوع اقدامات، مأمور انتظامی فاقد برگه‌ی ورود به منزل از مراجع ذیصلاح هستند.
در خبر دیگری در ایران پرس نیوز آمده است:از صبح امروز چهارشنبه، ماموران نیروی انتظامی به همراه لباس شخصی ها با هجوم به مناطق شمالی و شمال غربی شهر قزوین، جمع آوری ماهواره ها را آغاز کرده اند. مناطق کوثر، مینودر و پونک از جمله این مناطق هستند.‏زن جوانی در سنندج به دلیل ترس از ورود سرزده‌ی مأموران انتظامی جهت جمع‌آوری دیش ماهواره، به هنگام پایین آمدن از پشت‌بام خانه جان سپرد

8 اعدام جنايتكارانه در كرمانشاه، شيراز و خرم آباد از جمله يك جوان 18ساله

استفاده رژیم اسد از گاز سمی؛ واکنش های بین المللی

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اپوزیسیون سوریه و دولت انگلیس امروز خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی گزارشهای منتشر شده مبنی بر استفاده رژیم بشار اسد از گاز سمی در حومه دمشق شدند.

بازداشت جمعی از بهائیان روستایی اصفهان

خبرگزاری هرانا - ماموران اداره اطلاعات اصفهان ضمن ورود به منزل یک شهروند بهایی، از ساکنین بازجویی و سه تن را بازداشت کردند.

بازداشت و بی‌خبری از یک فعال سیاسی در کرج

خبرگزاری هرانا - از وضعیت یعقوب مغنی کار شهروند ۲۷ ساله کرجی که در تاریخ ۲۲ خرداد ماه بازداشت شده هیچ‌گونه اطلاعی در دست نیست.