۱۳۹۲ فروردین ۲۳, جمعه

درگیری ماموران اطلاعات با دراویش گنابادی


 اعتصاب غذای کسری نوری درویش زندانی زندان عادل آباد شیراز همچنان ادامه دارد.
صبح امروز قرار بود کسری نوری برای ابلاغ حکم به دادگاه انقلاب شیراز اعزام شود، اما مسئولین زندان از اعزام وی امتناع کردند و از طرفی تجمع دراویش در مقابل دادگاه انقلاب شیراز که برای اعلام همدلی و همبستگی صورت گرفته بود نیز در پی این اقدام به درگیری تبدیل شد.

زلزله بوشهر و نیروگاه اتمی؛ نشست اضطراری اعراب

نشست اضطراری شورای همکاری خلیج‌فارس درباره زلزله بوشهر و نیروگاه اتمی

ایسنا: با وجود تاکید مسوولان جمهوری اسلامی مبنی بر مقاوم بودن نیروگاه اتمی بوشهر در برابر زلزله، کشورهای حوزه خلیج فارس در نظر دارند تا روز یک‌شنبه نشست اضطراری را در ریاض به منظور بررسی پیامدهای زلزله اخیر در بوشهر و آن چه آن را احتمال نشست تشعشعات از نیروگاه بوشهر مطرح می‌کنند، برگزار کنند.

لپ‌تاپ دزدیده شده در لندن از تهران عکس می‌فرستد

رادیو آلمان: یک لپ‌تاپ دزدیده شده در لندن حالا سر از تهران در آورده است. مالک اصلی لپ‌تاپ که یک انیماتور به نام دم دلتورته است اطلاعات مالک فعلی و عکس‌های او را از طریق اپلیکیشن ضد دزدی Hidden دریافت و در اینترنت منتشر می‌کند. 

افشاگری فرزند اولین دادستان کل رژیم آخوندی :قضات تابع بی چون و چرای خواست و اراده بازجویان هستند


هادوی می‌نویسد:به یقین رسیده‌ام که آنچه در نامه‌های افرادی چون عبدالله مومنی و شکایت نامه ۲۶ نفر از زندانیان سرشناس حوادث پس از انتخابات درباره شرح بازجویی‌ها و برخوردهای غیرانسانی، غیر اخلاقی و غیر شرعی آمده تنها جزیی کوچک از وقایع دردناکی بوده است که در بازداشتگاه‌ها و بازجویی‌ها می‌گذرد.

رژیم کره شمالی ژاپن را به حمله هسته ای تهديد کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، بنابر اعلام خبرگزاری کره شمالی، رژیم پیونگ یانگ امروز ژاپن را به حملات تلافی جویانه هسته ای تهدید کرده است.

دولت ژاپن نیز در واکنش به تهدید اتمی رژیم کره شمالی اعلام کرد که برای رویارویی با هرگونه سناریویی که در شبه جزیره کره اتفاق بیافتد، آماده است.

نام ولادیمیر پوتین در فهرست محرمانه مجرمان فنلاند

پلیس فنلاند اعلام کرد، نام رئیس‌جمهوری روسیه به اشتباه در فهرست محرمانه مجرمان پلیس فنلاند قرار گرفت؛ امری که قاعدتا می‌توانست باعث دستگیری او در مرز فنلاند شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،

بحران اتمی؛ رژیم تهران: توپ در زمین 5+1 است

معاون سعید جلیلی با اشاره به مذاکرات "آلماتی 2" گفت: رفع کامل تحریم‌ها باید هدف اصلی گفت‌وگوهای ایران و 1+5 باشد که می‌تواند بر اساس آمادگی طرف مقابل این هدف گام به گام صورت گیرد.

یک روزنامه آمریکایی: شورای ملی مقاومت در واشینگتن دفتر باز می‌کند

یک روزنامه آمریکایی گزارش داده که به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست تروریستی ایالات متحده، این سازمان اکنون قصد دارد در واشینگتن دفتر بگشاید کند.

به گزارش روز سه‌شنبه، ۲۰ فروردین، روزنامه «هیل»، این دفتر از سوی شورای ملی مقاومت متشکل از پنج ائتلاف اوپوزیسیون ایران از جمله سازمان مجاهدین خلق، تاسیس می‌شود و قرار است مراسم افتتاحیه آن روز پنجشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه، برگزار شود.

قيمت روز پنج شنبه سكه، طلا و دلار در بازار

 ایسنا: رییس اتحادیه طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف استان تهران از کاهش قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته خبر داد.

احمد وفادار، درباره قیمت انواع طلا و سکه در بازار اظهار کرد:

درخواست تجدید نظر در لغو تحریم بانک ملت

 اتحادیه اروپا از دادگاه عمومی این اتحادیه خواست در رأی خود برای لغو تحریم‌ها علیه بانک ملت ایران تجدید نظر کند. 

به گزارش فارس، اتحادیه اروپا از قضات دادگاه عمومی این اتحادیه خواسته است در رأی خود مبنی بر لغو تحریم‌ها علیه بانک ملّت ایران تجدید نظر کند. دادگاه دادگاه عمومی اتحادیه اروپا در ژانویه سال جاری از دولتهای اروپایی خواست مصادره اموال علیه بانک ملت و بانک صادرات را لغو کنند. 

تحریم دلال دانه درشت/هشدار گروه 8 به رژیم تهران

بی بی سی فارسی: وزارت دارایی آمریکا از افزوده شدن نام بابک زنجانی، تاجر ایرانی به فهرست تحریم شدگان خبر داده است.

بنابر اطلاعیه این وزارتخانه، بابک مرتضی زنجانی، تاجر ایرانی، بانک اول سرمایه گذاری اسلامی (FIIB) مستقر در مالزی و شبکه ای از شرکت های بین المللی به اتهام دور زدن تحریم های اعمال شده علیه ایران به فهرست تحریم های آمریکا اضافه شده اند.