۱۳۹۲ مهر ۱۸, پنجشنبه

فوري - افشاگري مقاومت ايران: رژيم آخوندها سايت اتمي را جابجا مي كند

تجمع اعتراضی علیه جداسازی بخشی از هرمزگان+عکس


به گزارش آفتاب، تعدادی از مردم بندرعباس با تجمع مقابل ساختمان استانداری 
هرمزگان، علیه جداسازی بخشی از این استان اعتراض کردند.
به تازگی وزیر کشور از ابلاغ جداسازی بخشی از مناطق غربی استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس با هدف اتصال این استان به خلیج فارس خبر داد.

این موضوع با اعتراض و انتقاد گسترده مردم و مسؤولان در استان هرمزگان روبه رو شده است.

شاهکار دولت مالکی در روز جهانی مبارزه با اعدام

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد، وزارت کشور عراق روز پنجشنبه از اعدام 42 نفر از جمله یک زن به علت ارتکاب جرائم تروریستی اخیر خبر داد. 

وزیر دادگستری عراق در بیانیه ای اعلام کرد به موجب قوانین مبارزه با تروریسم، این افراد در خصوص ارتکاب جرائم تروریستی گناهکار شناخته شدند.

افزایش اجرای احکام اعدام در عراق موجب درخواست هیئت سازمان ملل در عراق، اتحادیه اروپا و برخی از گروه های بین المللی مدافع حقوق بشر برای توقف صدور حکم مجازات اعدام در این کشور شده است. 

آمار اتحادیه اروپا از فرار ایرانیان از جهنم آخوندی

به گزارش دفتر آمار اتحاديه اروپا ـ يورواستات ـ در بهار امسال بيش از 3هزار ايرانی از کشورهای اتحاديه اروپا تقاضای پناهندگی کردند. 

برپايه اين گزارش در سه ماهه دوم سال 2013ميلادی دقيقاً 3هزار و 265 ايرانی از اروپا درخواست پناهندگی کردند که 51 و 6دهم درصد از آنها در محدوده سنی 18تا 34ساله بودند. 45درصد از متقاضيان پناهندگی ايرانی زن بودند.

نیاز بازرسان سلاح شیمیایی در سوریه به برقراری آتش بس

به گزارش یورونیوز، سازمان منع استفاده از سلاح های شیمیایی وابسته به سازمان ملل متحد اعلام کرد، بازرسان این سازمان در سوریه از پیشرفت کار خود در بازرسی زرادخانه های سلاح شیمیایی که دولت سوریه اطلاعات مربوط به آنها را در اختیارشان گذاشته اظهار رضایت می کنند، اما برای ادامه کار به برقراری آتش بس در بعضی مناطق نیاز دارند.

بیانیه کابينه لیبی در باره وضعیت نخست وزیر این کشور

کابینه لیبی با صدور بیانیه ای ضمن تایید خبر ربوده شدن علی زیدان نخست وزیر کشور اعلام کرد نخست وزیر به دلایل نامعلوم ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

در این بیانه تصریح شد:« ربایندگان گروهی هستند که گفته می شود به «اتاق عملیات انقلابیون لیبی» و کمیته مبارزه با جرایم وابسته اند».

به گزارش پایگاه خبری محیط، در این بیانیه از شهروندان خواسته شد آرامش خود را حفظ کنند تا دولت موقت و کنگره ملی ( پارلمان) برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.