۱۳۹۲ دی ۲۰, جمعه

تسخير مواضع تروريست هاي اعزامي رژيم آخوندي در حومه حلب توسط ارتش آزاديبخش سوريه

مذاکرات ژنو؛ سخنان تامل برانگیز نماینده رژیم


معاون امورحقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه آیا مذاکرات پیشرفتی داشته است گفت: نمی توانم بگویم که پیشرفتی داشته ایم یا نه.

خبرگزاری ایرنا: معاون امورحقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه که برای مذاکره با ˈهلگا اشمیدˈ معاون ˈکاترین اشتونˈ معاون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در شهر ژنو سوئیس به سر می برد، روز جمعه در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه آیا مذاکرات پیشرفتی داشته است اظهارداشت : نمی توانم بگویم که پیشرفتی داشته ایم یا نه، اما مذاکرات کاملا جدی و با حسن نیت در حال انجام است.

مذاکره روسیه و رژیم برای تهاتر نفت در برابر کالا


جمهوری اسلامی و روسیه برای تهاتر نفت در برابر کالا در حال مذاکره اند.

به گزارش نکونیوز، رویترز گزارش داد:سه منبع روسی و ایرانی نزدیک به مذاکرات خبر دادند جزئیات نهایی برای معامله تهاتری در دست بررسی است که بر اساس آن مسکو روزانه تا 500 هزار بشکه نفت در قبال تجهیزات و کالاهای روسی می خرد.

یک منبع روسی اعلام کرد که احتمال موفقیت این طرح بسیار زیاد است اما رویترز می گوید هنوز مشخص نیست این مذاکره بین ایران و روسیه قبل از توافق ژنو بوده یا خیر.

آدم ربايی؛ دستگیری سه تن از عوامل رژیم در دبی


تسنیم: منابع پلیس دبی از بازداشت سه تبعه ایرانی متهم به ربودن عباس یزدی تاجر ایرانی انگلیسی خبر دادند.

به گزارش اسکای نیوز، پلیس دبی گروهی متشکل از سه تبعه ایرانی متهم به ربودن عباس یزدی، تاجر ایرانی بریتانیایی را دستگیر کرد.

به گفته منابع پلیس دبی، همسر عباس یزدی اواخر ماه ژوئیه گذشته ناپدید شدن وی را به پلیس دبی اطلاع داده بود و پلیس این شهر نیز ربایندگان را شناسایی کرده و آنها را تحت نظر قرار داده بود.