۱۳۹۲ بهمن ۸, سه‌شنبه

حملات باند خامنه اي به آخوند روحاني: روز 30 دی تاسیسات هسته‌ای، عین آب خوردن پلمب شد !

اعدام جمعی هشت زندانی در قزلحصار کرج

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/01/1625631_263201407173439_1559562019_n.jpgبه گزارش دريافتی صبح روز دوشنبه هفتم بهمن دژخيمان رژيم آخوندی هشت زندانی را به طور جمعی در زندان قزلحصار کرج بدار آويختند. اين هشت زندانی روز يکشنبه از سالنهای مختلف واحد 2 قزلحصار به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند.

مرگ سالانه 3000 نفر در تهران بدلیل آلودگی هوا


رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به مرگ سالانه 3000 شهروند تهرانی بر اثر آلودگی هوا گفت: متاسفانه روزانه در تهران هشت نفر به دلیل آلودگی هوا فوت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، محمد سالاری در چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک دهه فجر و ایام یوم الله 22 بهمن گفت: امام راحل(ره) پیام آور آزادی خواهی برای مردمی بود که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی طرحی نو را درانداختند.

مصر؛ محاکمه مرسی به اتهام همکاری با تروریستها


جلسه رسیدگی اتهامات محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر امروز آغاز شد.

محمد مرسی به همراه 132 متهم دیگر محاکمه می‌شود که 70 تن آنها از گروههای جهادی هستند و به طور غیابی محاکمه می‌شوند.

مرسی بر اساس کیفر خواستی که برایش تنظیم شده است به فرار از زندان، همدستی با گروه حماس و گروههای جهادی متهم است.

محمد مرسی در زمان اعتراضات مصر در ژانویه 2011 در زندان بود و به همراه دیگر اعضای اخوان المسلمین و به واسطه هرج و مرج در کشور موفق به فرار از زندان شده بود.

استعفای نخست وزير اوکراین گامی بسمت پيروزی


نخست وزیر اوکراین، سرانجام پس از 2 ماه اعتراض گسترده در این کشور، استعفا داد، اسعتفای وی به منزله استعفای سایر اعضای کابینه این کشور نیز می‌باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویتر، میکولا آزارف،‌ نخست‌وزیر اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد: من شخصا تصمیم گرفتم از رئیس‌جمهوری اوکراین بخواهم استعفای من را برای برقراری آشتی سیاسی و حل و فصل صلح‌آمیز بحران کشور بپذیرد.

وی در ادامه بیانیه خود اعلام کرد، استعفایش بیشتر به دلیل خطراتی بود که اقتصاد اوکراین را پس از دو ماه اعتراضات سراسری تهدید می‌کرد.

بانک جهانی: تورم در ایران ۱۲ برابر متوسط جهانی


بانک جهانی از افزایش نرخ تورم ایران به ۳۷.۸ درصد در سال ۲۰۱۳ خبر داد و اعلام کرد تورم ایران در این سال ۱۲ برابر متوسط جهانی بوده است.

به گزارش تسنیم، بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود متوسط نرخ تورم جهان در سال ۲۰۱۳ را ۳.۲ درصد اعلام کرد. نرخ تورم جهان در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. متوسط نرخ تورم اقتصاد جهان در سال ۲۰۱۲ بالغ بر ۳.۳ درصد اعلام شده بود.