۱۳۹۲ آبان ۲, پنجشنبه

خانه استاد آواز ایران با خاک یکسان شد

خانه بنان با خاک یکسان شد. اکنون به جای حرمت و خاطره این خانه، آپارتمان بلندی سبز شده است. این خانه در نیاوران، بلندی‌های جمال‌آباد، نبش کوچه مینا، پلاک«12» قرار داشت. محمد بهشتی، مشاور ارشد سازمان میراث فرهنگی این اتفاق را فاجعه‌ای دانست که تهران را هر روز تهی‌تر از خاطره‌هایش می‌کند.

همبستگي9000حقوقدان از13كشور عربي با مجاهدان و اعتصاب غذا كنندگان ليبرتي

رژیم کره شمالی برای انجام چهارمین آزمایش اتمی آماده می شود

روزنامه گاردین خبر داد: کره شمالی برای انجام یک ازمایش هسته ای جدید آماده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه انگلیسی "گاردین " با اشاره به سایت " 38 North " دانشگاه جان هاپکینز آمریکایی از این مطلب خبر داد.

بنا به گزارش روزنامه، کره شمالی دو ورودی جدید به تونل ها را در پایگاه نظامی " پ.نگری " در استان همگنگ پوکتو واقع در شمال کشور ساخته است.

این روزنامه گزارش داد که تاریخ انجام آزمایش جدید هسته پیونگ یانگ همچنان نامعلوم است. 

اورانيوم ۲۰ درصد غنی شده (برای بمب) در ایران می ماند

"حسين نقوی حسينی" سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گويد، اورانيوم ۲۰ درصد غنی شده در ايران باقی می‌ماند و معاوضه نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت- وابسته به مجلس- حسينی گفته است: ايران آمادگی دارد ذخاير اورانيوم ۲۰ درصد غنی شده خود را به ميله سوخت تبديل کرده و نگرانی در مورد استفاده غير صلح آميز از آن را رفع کند.

بازتاب گزارش شهید در رسانه های بین المللی/نگرانی جهانی

"ترسناک" خواندن قانون ازدواج با فرزندخوانده

پس از ارائه گزارش احمد شهید، نمایندگان کشورهای آمریکا، بریتانیا، استرالیا، کانادا، جمهوری چک، برزیل، نروژ و مالدیو از جمله کسانی بودند که در دفاع از گزارش احمد شهید در سازمان ملل سخنرانی کردند.

به گزارش رادیو آلمان، نماینده کانادا به قانون جدید امکان ازدواج با فرزندخوانده در ایران اشاره کرد و آن را "ترسناک" خواند.

وی همچنین تاکید کرد که دنیا به "سخنان" رژیم ایران نگاه نمی‌کند بلکه منتظر اقدامات عملی این رژیم برای بهبود وضعیت حقوق بشر است.