۱۳۹۲ خرداد ۱, چهارشنبه

اعدام دو زنداني در زندان همدان

دژخيمان خامنه اي به دستور مستقيم و فوري ولي فقيه ،  دو زنداني را اعدام كردند. به گزارش خبرگزاري رسمي رژيم اين اعدامهاي وحشيانه صبح روز دوشنبه در محوطه زندان همدان صورت گرفت.

يوكيا آمانو: رژيم ايران پرونده اي دارد كه بايد به آن پاسخ دهد و ما هنوز اين پاسخ را دريافت نكرده ايم

يوكيا آمانو مدير كل آژانس بين المللي انرژي اتمي تاكيد كرد رژيم ايران پرونده اي دارد كه بايد به آن پاسخ دهد و ما هنوز اين پاسخ را دريافت نكرده ايم.
آمانو در مصاحبه با تلويزيون روسيه در مورد بن بست اتمي رژيم آخوندي گفت:

اعتصاب غذای دو هزار زندانی سیاسی در اعتراض به اعدام‌های گسترده

واحد ۲ زندان قزل حصار که چندین هزار زندانی در آن جای داده اند تبدیل به آشویتس ولی فقیه آخوند علی خامنه ای شده است و تقریبا هر هفته گروهی از زندانیان را به دار می کشند و سایر زندانیان را در شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی قرار دارند.

صندوق انتخابات شعبده ولایت

کاهش 45 درصدی واردات نفت کره جنوبی از ایران

صادرات نفت ایران به کره جنوبی 45 درصد کاهش یافت.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، گزارش های رسمی نشان می دهد کره جنوبی در ماه آوریل گذشته 4.18 میلیون بشکه نفت از ایران وارد کرده است. 

این رقم نسبت به میزان واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه آوریل سال گذشته میلادی ، نشان دهنده کاهش 44.4 درصدی است.

شکنجه آیت الله بروجردی در پی بیانیه اعتراضی

بنابه گزارش ارسالی به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» در پی انتقال آقای کاظمینی بروجردی به بند انفرادی و تحت فشار قرار دادن وی وضعیت جسمی ایشان به وخامت گرایید که در پی آن عوامل رژیم مجبور شدند وی را به درمانگاه زندان منتقل کنند.

حمله تند وزارت خارجه آمریکا به شورای نگهبان

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با حمله تند علیه شورای نگهبان گفت: «به‌نظر می‌رسد که شورای انتصابی نگهبان ایران که نسبت به مردم ایران پاسخگو نیست، صدها کاندیدای بالقوه ریاست جمهوری را بر اساس معیارهای مبهم رد صلاحیت کرده است.»

حمله به کلیسای جماعت ربانی و بازداشت مسیحیان

به گزارش شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از منابع مسیحی پایتخت، ساعت 11 صبح امروز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه ( 21 ماه می 2013) ماموران امنیتی و اطلاعاتی با یورش به کلیسای جماعت ربانی مرکز واقع در خیابان طالقانی حداقل یک کشیش و کارکنان این کلیسا و همه کسانی را که در محل حضور داشتند با خود به مکان نامعلومی منتقل کردند.

اندر رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی - م.سحر

صلاحیتت رد شد ای هاشمی 
به قدرت رهت سد شد ای هاشمی 
سرانجام لطف قدیم علی 
به اکبر مؤکد شد ای هاشمی 
نشان داد پروردهء خوان ِ تو 
ترا دشمنی دَد شد ای هاشمی