۱۳۹۲ دی ۲۹, یکشنبه

زهرخوران اتمي، جنگ گرگها در مجلس ارتجاع: تعطیلی نطنز و فُردو و اراک در مقابل 8 قسط از پول خودمان

عفو بین‌الملل : افزایش فوق‌العاده اعدام در ايران


سازمان عفو بین‌الملل از افزایش فوق‌العاده شمار اعدام‌ها از شروع سال جدید میلادی تا کنون در ایران خبر داده است. این سازمان می‌گوید که از شروع سال جاری میلادی تا به حال ۴۰ نفر در ایران اعدام‌شده‌اند.
به گزارش راديو آلمان ,سازمان عفو بین‌الملل روز جمعه (۱۷ ژانویه/ ۲۷ دی) در لندن اعلام کرد، تنها در هفته گذشته ۳۳ اعدام در ایران صورت گرفته است.
این سازمان حقوق بشری می‌گوید، از شروع سال میلادی جاری (ا ژانویه ۲۰۱۴/ ۱۱ دی ۱۳۹۲) تا به‌حال ۴۰ نفر در ایران اعدام شده‌اند.

بشار اسد: کنار نخواهم رفت / واکنش تند آمریکا

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از دمشق به نقل از بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعلام کرد وی به هیچ وجه قصد ندارد از قدرت کناره گیری کند.
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری روسی اینترفکس، بشار اسد امروز تأکید کرد که آماده نیست قدرت را واگذار کند.

بر اساس گزارش اینترفکس اسد افزود: اگر قرار بر تسلیم شدن بود از همان ابتدا تسلیم می‌شدیم.

رزمایش مشترک روسیه و چین در دریای مدیترانه


سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که ناو موشک انداز روسی ˈپیوتر ولیکیˈ و ناو گشت زنی چینی ˈیان چنگˈ رزمایش مشترک در دریای مدیترانه برگزار می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت دفاع روسیه، ناوهای روسی و چینی پیش از این در همراهی کشتی دانمارکی حامل نخستین محموله سلاح های شیمیایی به نام ˈآرک فوتوراˈ مشارکت داشتند.

براساس این گزارش، خدمه ناو هسته ای موشک انداز ˈپیوتر ولیکیˈ روسیه و نیز ناو گشت زنی ˈیان چنگˈ چین قرار است به زودی تمرین های تاکتیکی مشترکی را در آب های مدیترانه برگزار کنند.

توافق رژیم با چین برای کنترل فعالیت اینترنتی


رئیس سازمان فناوری اطلاعات از توافق جمهوری اسلامی و چین در زمینه آغاز همکاری‌های اینترنتی در زمینه پیاده‌سازی شبکه ملی اطلاعات در ایران خبر داد.

به گزارش دیگربان به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات٬ نصرالله جهانگرد٬ گفته که این توافق‌ها در مذاکره با قائم مقام دفتر اطلاعات اینترنت شورای اطلاعات حاصل شده است.

وی افزوده «چین نیز طی چهار دهه گذشته تجربیات خوبی را در توسعه خدمات کاربردی فناوری اطلاعات بدست آورده که امیدواریم از این تجربیات استفاده کنیم.»

فشار برای بستن کلیساها بروی نوکیشان مسیحی


نهادهای امنیتی و انتظامی در توطئه ای خاموش و در ادامه فشارها بر ایمانداران و نوکیشان مسیحی روش های نوینی را در تعطیل کردن کلیساهای کشور در پیش گرفته اند.
بر اساس گزارش منتشره از سوی « محبت نیوز» در آستانه کریسمس سالروز تولد عیسای مسیح و در ادامه فشارها بر کلیساهای کشور و تعطیل کردن کلیساهایی که عمدتن مسیحیان فارسی زبان در آن حضور پیدا می کنند، روز یکشنبه 17 آذر ماه 1392 «سرکیس بنیامین» کشیش کلیسای پطرس در تهران، از اعضا این کلیسا که عمومن از مسیحیان فارسی زبان می باشند خواسته است که دیگر به این کلیسا مراجعه نکنند. این در حالیست که برخی از اعضا این کلیسا بیش از 20 سال است که در کلیسا حاضر می‌شوند.

30 دی ماه بر آزادیخواهان ایران مبارک