۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

بیانیه سازمان خبات کردستان ایران در مورد گردهمایی بزرگ ایرانیان در فرانسه

به دنبال برگزاری گردهمایی باشکوه ایرانیان در تاورنی درشمال پاریس، سازمان خبات کردستان ایران، طی بیانیه یی که ازسوی کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل این سازمان صادر شد، این گردهمایی را به هموطنان تبریک گفت و بر تداوم همپیمانى خه‌بات با مقاومت انقلابی سراسری علیه دیکتاتوری ولایت فقیه، تآکید کرد.


متن این بیانیه بدین قراراست:
همچنانکه‌ انتظار می رفت روز شنبه‌ ٢٦ ژوئن ایرانیان آزاده‌ به‌ شیوه‌ای گسترده‌ و چشمگیر در شهر تاورنی نزدیک پاریس با گردهمایی باشکوه‌، عظمت مقاومت آزادیخواهانه‌ مردم ایران و بطلان رژیم ولایت فقیه‌ و عدم مشروعیت آن را نزد جهانیان به‌ اثبات رساندند.
ایرانیان آزاده‌ در کشورهای مختلف علیرغم مصائب و مشکلات فراوان سالهای متمادی، عزم جزم کرده‌اند تا با مقاومت و پایداری در برابر رژیم سرکوبگر ولایت فقیه‌، یار و حامی آزادیخواهان و قهرمانان شهر اشرف و پیشمرگان دلیر کردستان باقی بمانند. جای بسی خرسندی و افتخار است که‌ مقاومت مردمی دارای یارانی اینگونه‌ است، پس باید یقین داشت ... که‌ مقاومتی با پشتیبانی عظیم مردمی در داخل کشور و همکاری و همیاری آزادیخواهان در خارج ایران پیروز خواهد شد.
نکته‌ قابل تأملی که‌ برای هر آزادیخواه‌ ایرانی، جای افتخار می باشد، حمایت عظیم پارلمانترها و شخصیتهای سیاسی جهانی از مردم و مقاومت ایران است، که‌ روز شنبه‌ ٢٦ ژوئن به‌ نمایش گـذاشته‌ شد. البته‌ آن پشتیبانیها که‌ برای آزادیخواهان جای خوشحالیست برای سران رژیم ناخوشایند و دردآور می باشد که‌ این سوز و گداز و خشم آخوندها، شادی و شعف ایرانیان را صد چندان افزایش می دهد.

در ادامه بیانیه دبیرکل سازمان خه بات کردستان ایران آمده است:
اگر از گردهمایی عظیم ایرانیان آزاده‌ و پارلمانترها و سیاستمداران اروپایی و امریکایی سخن می گوییم، حتماً باید از سخنرانی پرمحتوای خواهر مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده‌ مقاومت ایران که‌ بسیار حائز اهمیت و قابل توجه‌ بود، سخن گفت. ایشان بار دیگر مرزبندی و خطوط قرمز مقاومت پایدار و انقلابی مردم آزادیخواه‌ را با حاکمیت ولایت فقیه‌ روشن ساختند و باردیگر بر راه‌ حل سوم که‌ تغییر دمکراتیک به‌ وسیله‌ مردم ایران است مجدداً تأکید کردند. نکته‌ قابل توجه‌ دیگر در سخنان خواهر مریم، اهمیت و توجه‌ ایشان به‌ مبارزه‌ تمامی ملتهای در بند ایران در برابر استبداد حاکمیت آخوندی بخصوص مبارزه‌ انقلابی مردم کردستان ایران و پیشمرگان قهرمان و سازمان خه‌بات کردستان ایران طی سالیان متمادی بود.
لازم می بینم از صمیم قلب از مقاومت و پایداری بی مثال خواهر مریم در رهبری و پیشبرد مقاومت مردم ایران علیه‌ حاکمیت قرون وسطایی آخوندی تقدیر و تشکر کنم و باردیگر بر تداوم همپیمانی با مقاومت انقلابی سراسری و همچنین از خواهر مریم ارجمند تأکید نمایم.
به‌ امید پیروزی هر چه‌ بیشتر مقاومت انقلابی مردم ایران و سرنگونی محتوم رژیم آخوندی

دولت کودتا موسسات تاکسی رانتی راه انداخته است

دولت کودتا موسسات تاکسی رانتی راه انداخته است.به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبــــــــر دولت کودتایی محمود احمدی نژاد با اعطای وام های ویژه ی ایجاد موسسات حمل ونقل درون شهری، رانت جدیدی را در بخش حمل ونقل عمومی براه انداخته است. با توجه به اختلاف نظرهای جدی شهردار تهران با محمود احمدی نژاد ونیز مشکل قدیمی رئیس دولت کودتا با خاندان هاشمی ومدیریت آنها بر مترو تهران،وی با دادن مجوز ایجاد موسسات رانتی تاکسی رانی درون شهری در صدد مقابله و ضربه زدن به رقبای خود در صحنه ی سیاست حكومتي است.محمود احمدی نژاد در دوران شهرداری ونیز در دوران تصدی پست ریاست جمهوری تلاش وافری از خود نشان داد تا نبض سیستم حمل ونقل وناوگان درونش شهری تهران را بدست گیرد. اما هربار به دلایل مختلف با شکست مواجه شد.این روزها خبرهای دریافتی حاکی از اين است که وی با دادن مجوز ایجاد نهادهای فعال در زمینه ی ناوگان تاکسی رانی درون شهری در صدد جبران این باخت سیاسی برآمده است.طبق این گزارش ها یکی ازاین موسسات که وابسته به فردی از نزدیکان رحیمی معاون اول دولت کودتایی است با دراختیار گرفتن سیصد تاکسی درون شهری موسسه ی رانتی به راه انداخته است.هدف عمده ی این موسسات اخلال در نظم حمل ونقل عمومی است. به طوری که این فرد با عدم استفاده از سیصد تاکسی خود و خواباندن این تعداد تاکسی در پارکینک در زمان های مقتضی به بخش حمل ونقل عمومی شهر تهران شوک وارد می کند تا نارکامدی مدیران شهرداری ومترو را به مردم یادآور شود.این موسسه وسایر موسسات همسو با آن با فرستادن تاکسی ها در برخی مسیرها موجب خالی شدن جیب رانندگان خطی مسیرهای تعیین شده از مخارج روزانه می شوند.در نتیجه رانندگان خطی مجبور می شوند مانند تاکسی های گردشی به همه جای تهران مسافرکشی کنند.موسسات یاد شده سپس با ترک مسیرها موجب ازدحام مردم شده وبه این ترتیب مدیریت تاکسی رانی وحمل ونقل عمومی به هم می ریزد. به نظر می رسد احمدی نژاد برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود از هیچ کوششی دریغ نمی کند و حاضر است برای رسیدن به این مقاصد همه مردم را نیز قربانی ولع قدرت طلبي خود كند.