۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۰, جمعه

هراس سركردگان رژيم از بحران رأس نظام و سربازكردن دعواي خامنه اي و رفسنجاني در انتخابات آخوندي

اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران - 15اعدام در دو روز گذشته

تمرین حمله نظامی ٤١ کشور علیه رژیم ایران؟ - رضا تقی زاده

رزمایش عظیم دریایی که با رهبری آمریکا و مشارکت ٤١ کشور متحد واشنگتن در آبهای خلیج فارس آغاز و تا انتهای ماه مه (اواسط خرداد) ادامه خواهد یافت، ضمن پیگیری اهداف نظامی، دارای پیام روشنی است مبنی بر پایان گرفتن وقت انتخاب مابین یکی از دو گزینه ای که جمهوری اسلامی در مقابل دارد: "استقبال از جنگ" و یا "دست کشیدن از برنامه های مشکوک اتمی".

خلبان دوران جنگ در آستانه نابینایی در اوین

فعالان در تبعید: کاپیتان یعقوب ملکی کاکلر در دوران بازجویی توسط بازجویان وزارت اطلاعات به شدت شکنجه شده و بر اثر ضربات وارده بخشی از نقاط بدنش از جمله چشم چپش دچار آسیب‌های جدی شده است.

بر اساس گزارشهای ارسالی به یعقوب ملکی کاکلر جهت عکسبرداری و معاینات چشم پزشکی روز چهارشنبه مورخه 18/02/92به بیمارستان فارابی تهران اعزام شد.

جو امنیتی شدید اما "مخفی" در تهران

روزآنلاین: درحالی که رسانه های رسمی گفته ها و حرکات تبلیغاتی چند کاندیدای حکومتی را که به گفته مسعود پزشکیان "توان اداره یک مغازه را هم ندارند"به عنوان "فضای پر شور انتخاباتی" بازتاب می دهند،خبرها حاکی از برخوردهای مخفی امنیتی با دانشجویان، اساتید دانشگاه، فعالان سیاسی مستقل، روشنفکران، روزنامه نگاران و رسانه های غیر حکومتی وحتی آموزشگاه های تخصصی است.

رژیم تهران از روسیه برای رژیم اسد موشک خرید

سایت  انتخاب: روزنامه های آمریکایی وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز از فروش اس 300 به سوریه برای مقابله با حملات اسرائیل خبر دادند.
گزارش‌های اطلاعاتی اسرائيل حکایت از آن دارد که سامانه ی روسی اس 300 در آینده ی نزدیک به دست سوری ها می رسد.

قبرس یکی از عوامل رژیم را تحویل آمریکا داد

دولت قبرس یک شهروند ایرانی را تحویل آمریکا داد و ایران هم در اعتراض، سفیر خود را از قبرس فراخواند.