۱۳۹۲ دی ۲۴, سه‌شنبه

خائنـــــان!

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/01/1495433_257234211103492_1417435696_n.jpgخائنان، مطرودان ،
درهم شكسته و،
حقير.
با تاول زخم نهفته يهودا در روح،
و غربيله ای برای آن كس كه دشنه خونچكان را
با آستين سفيدش پاك مي كند،
گونه های سرخ از غازه بي شرمی را می آرايند.
خائنان،
در انكار نيمه باقی راه،
مرداب كفتاران و لاشخواران را
بر سر تكه گوشتي از جسد شهيدان مغشوش می كنند.

تظاهرات در ژنو و اسلو

تجمع کارگران قند اهواز در مسیر عبور روحانی

کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز که طی دو سال گذشته تجمعات متعددی را در اعتراض به تعطیلی و مشخص نبودن شرایط ادامه کارشان برپا کرده‌اند، صبح امروز همزمان با سفر حسن روحانی به اهواز نیز در مسیر عبور او از فرودگاه به مصلی تجمع کردند.

«هوشنگ طاهری»، نماینده کارگران روز گذشته درباره پیشینه مشکلات کارگران قند و تصفیه شکر اهواز به ایلنا گفته بود: هیئت دولت سابق در دور دوم سفرهای استانی خود به خوزستان برای حل مشکلات کارگران کارخانه قند و تصفیه شکر اهواز مصوبه‌ای را تصویب کرد که این مصوبه نه تنها نتوانست مشکلات کارخانه و کارگران را رفع کند بلکه بعد از تصویب آن گره‌ای باز نشدنی به مشکلات کارگران افزوده شد.

پخش شدید پارازیت و خونریزی زندانی سیاسی


بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر  دمکراسی در ایران» در اثر ادامه  یافتن پارازیت شدید در بند زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج ، روز گذشته وضعیت جسمی  ۲ زندانی دیگر وخیم گردید و به بهداری زندان اعزام شدند.

روز دوشنبه ۲۳ دی ماه در اثر ادامه یافتن پارازیتهای شدید زندانی سیاسی ماشالله حائری دچار خونریزی از ناحیه بینی، گوش و دهان گردید که بصورت اورژانس به بهداری زندان منتقل شد.همچنین وضعیت جسمی زندانی سیاسی محمد بنازاده امیر خیزی وخیم گردید و همراه با آقای حائری به بهداری زندان منتقل شدند .وی تعادل خود را بر روی پله ها ی بهداری از دست داد و به زمین خورد و دچار شکستگی دست و آسیب دیدگی از ناحیه  سر و خونریزی گردید.

خطر مرگ زندانیان سیاسی اعتصابی را تهدید می‌کند


با گذشت 71 روز از اعتصاب غذای چهار زندانی عقیدتی اهل سنت در زندان قزلحصار، پزشک این زندان اعلام کرده که خطر مرگ جان آنها را تهدید می‌کند.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، دکتر "رجبی" پزشک زندان، وضعیت این چهار زندانی اهل سنت را بسیار وخیم‌تر از پیش گزارش و اعلام کرده که خطر مرگ جان آنها را تهدید می‌کند. وی همچنین افزود "آنها سوزش ادرار هم دارند."
همچنین یک منبع مطلع به کمپین گفت: «حال زندانیان اعتصاب‌کننده بسیار وخیم است. به گونه‌اى که معده آن‌ها به هم چسبیده است و اگر گاهى آب هم بنوشند سریعا آب را استفراغ می‌کنند.»

کنفرانس سوریه؛ آمریکا: رژیم تهران پشت در می ماند


وزارت خارجه آمریکا دعوت «جان کری» وزیر خارجه این کشور از رژیم ایران برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی ژنو۲ را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «ماری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اخبار منتشر شده درباره دعوت جان کری از رژیم ایران برای شرکت در نشست ژنو۲ پس از دیدار با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و «اخضر ابراهیمی» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در پاریس را تکذیب کرد.

هارف افزود که موضع آمریکا درباره مشارکت رژیم ایران در کنفرانس ژنو۲ هرگز تغییر نکرده است.