۱۳۹۲ دی ۱۰, سه‌شنبه

درگيريهاي گسترده در الانبار و ديگر استانهاي به پاخاسته عراق درپي تهاجم نظاميان مالكي

رژیم تهران تامین مالی حماس را از سر گرفت


به نظر می‌رسد که دیدارهای سطح بالا بین تهران و حماس در ماه‌های اخیر به نتیجه رسیده است و روابط دو طرف ترمیم شده است. روابط بین رژیم ایران و حماس به دلیل عملکرد این گروه فلسطینی در مساله سوریه دچار مشکلات جدی شده بود.

به گزارش «تابناک»، حازم بعلوشه تحلیلگر فلسطینی و نویسنده چندین رسانه بین‌المللی در مطلبی برای ال مانیتور از پیشرفت زیاد در ترمیم روابط رژیم ایران و حماس خبر داده است.

وی گفته است که منابع سطح بالا در حماس تائید کرده‌اند که بعد از برگزاری چندین دیدار در پایتخت‌های عربی و اسلامی روابط رژیم ایران و حماس در حال عادی شدن است.

قتل یک جوان در اسلام آباد غرب توسط نیروی انتظامی

خبرگزاری هرانا – پوریا اسدی شهروند اهل اسلام آباد غرب، توسط یک مامور نیروی انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پوریا اسدی که حدود ۳۰ سال سن داشت روز پنج‌شنبه ۵ دی ماه به اتهام سرقت بازداشت شده بود.

کشف يک شبکه تروريستی سپاه در بحرين

به گزارش خبرگزاریها، مسؤل امنيت دولت بحرين از دستگيری 13 نفر در ارتباط با اقدامات تروريستی در اين کشور خبر داد و گفت: یک شناور حامل مواد انفجاری ساخت رژیم ایران را توقیف کردیم.

سرلشگر طارق الحسن گفت: دو نفر از دستگیرشدگان مواد منفجره، سلاح و مهمات از عراق به بحرين منتقل می کردند که دستگير شدند.

وی افزود: دستگير شدگان گفته اند که در ايران و زير نظارت سپاه پاسداران آموزش نظامی ديده اند.

اسراييل 26 زندانی قدیمی فلسطينی را آزاد کرد


ایران ارائه شده و سعی دارد چنین ارتباطی را نشان دهد جعلی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بانک مرکزی تاجیکستان هرگونه همکاری با بابک زنجانی، میلیاردر ایرانی که به امتناع از بازپرداخت چند میلیارد دلار طلب دولت ایران متهم شده است را رد کرد.

عبدالغفار کوربونوف، سخنگوی بانک مرکزی تاجیکستان در این رابطه به پایگاه محلی آر ئی ئی/ آر ال گفت: سندی که از سوی بابک زنجانی به پارلمان ایران ارائه شده و سعی دارد چنین ارتباطی را نشان دهد جعلی است.