۱۳۹۲ فروردین ۲۱, چهارشنبه

گزارشی از وضعیت زلزله‌زدگان استان بوشهر

خبرنگار ما از تهران: با وجود آنکه دولت و رسانه‌های وابسته به آن سعی دارند تا نشان دهند که به اوضاع مناطق زلزله زده تسلط کامل دارند و به بهترین نحو مدیریت بحران و امداد می‌کنند اما مشاهدات عینی و گزارشات مردم مناطق زلزله زده حکایت دیگری دارد.

آخرین لیست زندانیان محبوس در زندان اوین

خبرگزاری هرانا - در حال حاضر بیش از دویست و هفت زندانی سیاسی و همینطور امنیتی و عقیدتی در بند ۳۵۰ و زنان (نسوان) زندان اوین محبوس هستند. این تعداد علاوه بر افرادی که در دادگاه‌های انقلاب محکوم به تحمل حبس شده‌اند، افراد بلاتکلیف را نیز شامل می‌شود.

آلمان: رژیم کره شمالی با آتش بازی می کند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، گیدو وستروله وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه با درخواست از رژیم کره شمالی برای پایان دادن به جنگ لفاظی خود، اعلام کرد این رژیم با آتش بازی می کند.

آمریکا: خرید نفت ایران باید کاهش بیشتری یابد

یک مقام مسئول وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور انتظار دارد که کشورها همچنان به کاهش واردات نفت خود از ایران ادامه دهند. صادرات نفت خام ایران به زیر یک میلیون بشکه در روز رسیده است.

افزایش شمار مجروحان زلزله بوشهر به 950 تن


استاندار بوشهر گفت: روند امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله روز گذشته کاکی و شنبه مطلوب است.

جدید ترین حکم محمد سیف زاده؛6 سال زندان


امروز: همسر محمد سیف زاده، وکیل زندانی می گوید شوهرش در حالیکه دوران محکومیتش به پایان رسیده، باردیگر به شش سال زندان محکوم شده است.

راه‌ دیگری جز کمک به مخالفان اسد باقی نمانده

رادیو آلمان: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا می‌گوید کشورش در صدد کمک به مخالفان رژیم بشار اسد است. آقای کری گفت جز کمک به مخالفان سوری راه‌کار دیگری باقی نمانده تا بشار اسد را وادار کنیم درباره آینده سوریه به گونه‌ای دیگر فکر کند.

آمریکا اقدام اتمی رژیم را با تهدید کره شمالی مقایسه کرد

آمریکا گشایش فاز یک و دو معدن اورانیوم ساغند را اقدامی تحریک آمیز خواند.

به گزارش ایسنا، روزنامه اورشلیم پست گزارش داد که جان‌کری، وزیر امور خارجه آمریکا که در فرودگاه بن‌گوریون با خبرنگاران صحبت می‌کرد، گشایش فازهای یک و دو ساغند را با اقدامات هسته‌یی تهدیدآمیز کره شمالی مقایسه کرد و در اظهاراتی گفت:

زمین ‌لرزه بوشهر و یک نگرانی مهم


وبلاگ یک ایرانی

روز سه شنبه زمین‌لرزه‌ای با شدت ۶/۳ ریشتر شهر بوشهر و اطراف آن را لرزاند. در نگاه نخست به نظر می‌رسد که شدت این زمین‌لرزه آن‌قدر نبوده که فاجعه‌ای مانند زمین‌لرزه بم و یا آذربایجان شرقی را به بار آورد ولی این نگرانی زمانی بیش‌تر می‌شود که بدانیم مرکز این زمین‌لرزه در ۸۹ کیلومتری جنوب غربی بوشهر و در نزدیکی‌های نیروگاه اتمی این شهر بوده است.

خودکشی یک کارگر 30 ساله بیکارشده راه آهن

یکی از کارگران بیكار شده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی (رجا)، صبح امروز در محوطهٔ اداره «مولد بخار» این شرکت به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به شهرستان ری، «مجید.پ» کارگر سابق یكی از شركت‌های پیمانکاری رجا صبح امروز (20 فروردین) در باغچهٔ انتهای محوطهٔ سبز اداره مولد بخار این شرکت با طناب دار دست به خودکشی زد و جان باخت.