۱۳۹۲ آذر ۷, پنجشنبه

سخن بزرگان (مادر ترزا)


افشای اسامي شماري از شكنجه گران رژیم آخوندی

آنچه در زير ميخوانيد ليست و اطلاعات ماموران و زارت اطلاعات و دست اندركاران در قتل و شكنجه زندانيان و دستگير شدگان و مردم مي باشد كه براي افشا به دست كانون رسيده و براي اطلاع عموم در سايت منتشر ميگردد .از شما نيز ميخواهيم درانتشار آن در اين اطلاع رساني كانون را همياري نماييد .
كانون حمايت از خانواده هاي جانباختگان و بازداشتي ها.۱۶ ديماه۹۱

مأموران وزارت اطلاعات و دست اندركار در قتل و شكنجه:
توضيح : واواک ( وزارت اطلاعات و امنيت كشور ) از اصلي ترين ارگانهاي سركوب و نقض حقوق بشر و دستیار سپاه پاسداران، بخصوص در بیرون از مرزهاي كشوراست، اسم و رسم مقامات اول واواک در ليست ذيل گنجانده شده است.:
• معاونان و مشاوران:
ابراهیمی – هدایت – معاونت امنیت – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
احمد زاده (سید رضا -بخش فرهنگی- از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
احمدی – از معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات.
آخوند زاده بسطی کاردار سابق ایران در لندن که از عوامل ترورهای خارج از کشور و از نیروهای امنیتی بود.

اعتصاب غذای ۳۰۰۰ هزار زندانی در قزلحصار کرج


اعتصاب غذای ۳۰۰۰ هزار تن از زندانيان زندان قزلحصار کرج هم چنان ادامه دارد.. آنها در اعتراض به شرايط غيرانسانی زندان و همچنين اعدامهای جنايتکارانه اعتصاب کردند.

بازداشت 25 نفر به اتهام تبلیغ محصول در رسانه های خارجی


فعالان در تبعید: رئیس پلیس امنیت ناجا از تعطیلی 15 آرایشگاه و 3 شرکت تبلیغاتی و بازداشت 25 نفر در تهران و تعدادی از شهرستان ها، به دلیل تبلیغات در رسانه های خارج از ایران، خبر داد.

حقوق بشر؛ گزارش تکاندهنده وکیل دربند از زندان اوین


نام ايران در صدر كشورهاى ناقض حقوق بشر قرار دارد

عبدالفتاح سلطانى، وکیل زندانی و فعال دربند حقوق بشر در پيامى به مرکز بین المللی حقوق بشر کانادا كه او را برنده جایزه سال ٢٠١٣ خود معرفى كرده، گفته است: در ایران امروز از دین و اعتقادات مذهبی به عنوان ابزاری برای نهادینه کردن انواع تبعیضات جنسیتی، قومیتی، مذهبی و اعتقادی استفاده می شود.