۱۳۹۲ آبان ۲۷, دوشنبه

افشا گري جديد مقاومت ايران: پنهانكاري اتمي ديكتاتوري آخوندي

افشاگری در باره کهریزک؛ شکنجه گران به جان هم افتادند


افشاگری پاسدار احمدی‌مقدم سرکرده نیروی اننظامی علیه قاضی بدنام رژیم سعید مرتضوی درباره کهریزک

کهریزک اساسا بازداشتگاه نبود، بلکه سوله‌ای بود که هنگامی که محله خاک سفید معروف به «جزیره» پاکسازی شد، اولین بار از کهریزک در آنجا استفاده شد. چرا که هر خانه‌ای را که در خاک سفید جمع می‌کردند، اسباب و اثاثیه‌شان را جمع‌آوری و اسم خانواده‌شان را رویشان می‌زدند و در کهریزک این اسباب را نگهداری می‌کردند تا این خانواده‌ها تعیین تکلیف شوند.

در این منطقه چند انبار متعلق به یگان‌های ویژه بود که برخی زاقه‌ای برای مهمات بود که متروکه هم شده بود و حتی برق هم نداشت، اما زمانی که خانواده‌های محله خاک‌سفید را اینجا آوردند تا ساماندهی و غربالگری‌شان کنند، با برق‌کشی ساده و آوردن آب با تانکر، این محل تا حدودی سر و سامان گرفت و حتی در دوران سرداران طلایی و قالیباف که بعضا اراذل و اوباش جمع‌آوری می‌شدند، اراذل را به اینجا منتقل می‌کردند و قرار بود ناجا بازداشتگاه ویژه این کار – اراذل و اوباش – ایجاد کند.

مذاکرات ژنو؛ واکنش هراس آلود روحانی به شروط فرانسه

ایسنا: کرملین اعلام کرد که ولایمیر پوتین و حسن روحانی،  دوشنبه (27 آبان) دو روز پیش از آغاز مذاکرات رژیم ایران و گروه 1+5 در ژنو با یکدیگر گفت‌وگوی تلفنی داشتند.

این در حالیست که نخست وزیر اسرائیل قرار است روز چهارشنبه با رئیس جمهور روسیه دیدار و در باره مذاکرات آتی ژنو با وی گفتگو کند.

بنیامین نتانیاهو از سران کشورهای گروه 1+5 خواسته است که موضع قاطعی در برابر رژیم تهران اتخاذ کنند تا مجبور به توقف برنامه تسلیحات هسته ای خود شود.

تهدید به توقف مذاکرات/پهباد نظامی/هشدار اسرائیل


محمد‌حسن آصفری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید در جلسه دیشب (یکشنبه ۲۶ آبان) این کمیسیون با محمد جواد ظریف به مسئولان وزارت خارجه تاکید شده در صورتی که تحریم‌های جدیدی در کنگره آمریکا به تصویب برسد، ادامه مذاکرات هسته‌ای معنا و مفهومی ندارد.

به گفته آصفری در این نشست بر "رعایت خطوط قرمز نظام" در مذاکرات روز چهارشنبه مجدداً تأکید و مقرر شد در صورتی که تحریم‌های جدیدی در کنگره آمریکا علیه جمهوری اسلامی به تصویب برسد "ما خواستار تعطیلی مذاکرات هستیم."

تودهنی جوانان ورزشکار ترکیه به اسلامگرایان + عکس


در هفته ها و ماه های گذشته اعتراض به سیاست های حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه روند رو به افزایشی داشته است و پس از اتفاقات خرداد ماه گذشته بر سر تخریب پارک " گزی" در میدان تقسیم استانبول و اعتراضات دامنه دار متعاقب آن، موضوع تفکیک خوابگاه های دانشجویی دست مایه اعتراض برخی دانشجویان و فعالان مدنی و سیاسی و لاییک به دولت اردوغان شده است.

به گزارش سایت عصر ایران  این اعتراضات از تظاهرات و گردهمایی های خیابانی گرفته تا مقالات روزنامه های مخالف و مطالب طنز و حتی هجو آمیز علیه رجب طیب اردوغان نخست وزیر و سیاست های حزب حاکم ترکیه را شامل می شود.

سوریه؛ حضور مزدوران روسی برای حفظ رژیم اسد


تلويزيون اورينت به نقل از رسانه های روسيه فاش کرد که مزدوران روسی در کنار نیروهای حزب الله و ارتش اسد عليه مردم سوريه می جنگند.

حقوق ماهانه مزدوران روسی تا 4هزار دلار است و عضوگيری اين نيروها توسط شرکتهای امنيتی صورت می گيرد.

همزمان علام شد يکی از فرماندهان نظامی حزب الله لبنان به نام علی شبيب به دست رزمندگان ارتش آزاد سوريه به هلاکت رسيده است.

سخن بزرگان (هلن کلر)