۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۸, چهارشنبه

بيش از 6 ماه تاخير در پرداخت حقوق كارگران شهرداري مرودشت

ارگران شهرداري مرودشت 6 ماه حقوق دريافت نكرده اند و در وضعيت معيشتي ناگواري بسر ميبرند . ميزان دستمزد كارگران زحمتكش شهرداري همان حداقل دستمزد است كه يك چهارم خط فقر ميباشد .اما همين حقوق نيز بعضا تا6 ماه به تاخير مي افتد كه موجب نارضايتي كارگران گرديد

توقف اعدام هنگام جان دادن محکوم + عکس


خبرگزاری فارس: امروز حکم اعدام عامل شهادت بابک شکفته سرباز نیروی انتظامی در حال اجرا بود که چند ثانیه پس از اجرای این حکم و در حالی که فرد محکوم به اعدام یعنی «وحید زارع» در بالای دار مجازات در حال جان دادن بود با فریاد رضایت از سوی خانواده مقتول از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

اظهارات ضد و نقیض در مورد انفجارهای دیروز تهران

یک مقام امنیتی رژیم امروز با تائید خبر انفجار در یک مرکز نظامی گفته انفجارهای شب گذشته که در غرب تهران رخ داد، برای از بین بردن مهمات از رده خارج در یک واحد نظامی بوده است. این در حالیست که سایت مشرق وابسته به وزارت اطلاعات ساعتی پس از وقوع انفجار اعلام کرد که این انفجار در انبار یک کارخانه مواد شیمیایی متعلق به بخش خصوصی رخ داده است.

اعتصاب غذای کشیش دربند و 9 تن دیگر در اوین

کشیش سعید عابدینی بهمراه 9 تن دیگر از زندانیان سیاسی محبوس در انفرادی ۲۴۰ زندان اوین در پی عدم تحقق وعده بازگشت شان به بند عمومی٣۵٠ این زندان از سوی مسئولان، دست به اعتصاب غذا زدند.

اجرای حکم وحشیانه شلاق یک جوان در ملاء عام

خبرگزاری هرانا - حکم شلاق یک متهم تحت عنوان اراذل اوباش در شهرستان آبیک، در ملاء عام به اجرا در آمد.

بنا به گزارش فارس، حکم شلاق يکي متهم، تحت عنوان اراذل و اوباش در شهرستان آبيک در روستاي زياران اين شهرستان روز گذشته، در ملاءعام اجرا شد.

قطع ارتباط با جهان برای انتخابات پشت درهای بسته

گزارش‌گران بدون مرز اعتراض خود را به تشدید مسدودسازی اینترنت در ایران اعلام می‌کند. از تاریخ ١٤ اردیبهشت ١٣٩٢ در بسیاری از نقاط کشور اتصال به اینترنت بسیار سخت و یا ناممکن شده است و بخش عمده‌ای از وی پی آن‌ ها و نرم‌افزارهای دور زدن فیل‌ترینگ، مسدود شده‌اند.