۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

حمله ی نیروهای بسیج به منزل مهدی کروبی

بامداد امروز، پنج شنبه یازدهم شهریور ماه، منزل مهدی کروبی مورد حمله ی نیروهای بسیجی قرار گرفت.

به گزارش سحام نیوز، در پی نامه ی اعتراض آمیز شب گذشته فاطمه کروبی به خامنه ای و هم چنین اعلام حضور مهدی کروبی در راهپیمایی روز ایران (قدس سابق)، از ساعت پایانی چهارشنبه شب تعداد کثیری از نبروهای بسیجی در اقدامی هماهنگ واز قبل طراحی شده اقدام به تجمع در جلوی ساختمان محل سکونت مهدی کروبی نمودند.

این افراد به نوعی از حمایت نیروهای انتظامی نیز برخوردار شده اند، بطوریکه در شب احیا و شب شهادت امام اول شیعیان نیز این افراد بدون هیچ گونه ابایی اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و آسایش مردمی که مشغول انجام مراسم مذهبی یودند؛ شدند.

این افراد با سردادن شعارهایی بر علیه مهدی کروبی و در حمایت از رهبری اقدام به پرتاب سنگ و پاشیدن رنگ بر روی ساختمان محل سکونت مهدی کروبی نمودند. اقدام این افراد موجب وارد آمدن خسارت های به ساختمان شد. آن ها علاوه بر شکستن شیشه های ساختمان اقدام به پاشیدن رنگ و دزدیدن دوربین های امنیتی ساختمان نمودند.

این افراد که وابسته به قرارگاه شهید محلاتی هستند با سر دادن شعارهایی هم چون "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد و …"، "امریکا- کروبی- پیوندتان مبارک"و پرتاب سنگ و اشیاء مختلف به سمت ساختمان مسکونی، موجب بر هم زدن آسایش مردم منطقه شدند.

این گزارش ادامه می دهد که این افراد هم چون 3 شب گذشته با به همراه داشتن سلاح های گرم و سرد قصد ترساندن و ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی و علی الخصوص جلوگیری از حضور مهدی کروبی در راهپیمایی روز ایران(قدس سابق) را دارند.

مردم با خون خود روز قدس را به روز ایران تبدیل کردند

پارسال مردم با خون خود روز قدس را به روز ایران تبدیل کردند. این عادلانه و خوشایند بازماندگان شان نیست که ازاین پس این روز را بجای روز ایران ما هم مثل رژیم روز قدس بنامیم. غرب پیروز است چون این ظرافت ها را درک می کند ولی ما دوزاری مان همیشه دیر می افتد و در جهان سوم گیریم. تو را بخدا این روز را قدس سابق و روز ملی ایران و یا روز ایران بنامید و قدر این روز را بفهمید. قدس خواندن این روز رژیم را خوشحال می کند اگر هدف شما خشنود کردن این رژیم است این روز را قدس بخوانید و نه روز ایران. این روز باید فقط یک نام داشته باشد نه دو نام. بگذارید فقط رژیم و هوادارانش این روز را قدس و ملت این روز را روز ایران بخواند. این وظیفه ملی شما روشنفکران و مجریان برنامه ها و گردانندگان رسانه ها و سایت های ملی است که روز ایران را در دهان ها بیاندازید. اقلا به احترام ملتی که با هزینه سنگین سال گذشته با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران گوش جهان را کر کرد و رژیم و کدیور را به وحشت انداخت.